AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Dere som ikke ammet, når fikk dere tilbake mensen? 6 uker siden fødsel her. Jeg har ikke vært helt ferdig med renselsen (men har bare brukt truseinlegg, så er ikke mye det er snakk om) men nå måtte jeg plutselig finne meg bind igjen fordi jeg har begynt å blø en del. Er det mensen som har kommet selv om renselsen ikke har vært helt ferdig? Anonymkode: 11512...28b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Begynte rett på p-piller så fikk ikke mens etter renselsen. Men fikk flere slike plutselig større blødninger under renselsen. Var normalt mente jordmor jeg spurte iallefall går du på prevensjon? Anonymkode: ad43e...10a 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Begynte rett på p-piller så fikk ikke mens etter renselsen. Men fikk flere slike plutselig større blødninger under renselsen. Var normalt mente jordmor jeg spurte iallefall går du på prevensjon? Anonymkode: ad43e...10a Nei har ikke startet på prevensjon enda. var nylig hos jm på kontroll så tenkte å starte på igjen med pillen snart. Anonymkode: 11512...28b
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 Jeg var mye av og på med blødninger under renselsen. Noen dager var det knapt behov for truseinnlegg, og et par dager senere var det påan igjen med nattbind. Anonymkode: 45280...79a 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg var mye av og på med blødninger under renselsen. Noen dager var det knapt behov for truseinnlegg, og et par dager senere var det påan igjen med nattbind. Anonymkode: 45280...79a Samme her (vanlige bind dog). Var uten blødning ca to uker fra uke 6 før det jeg tenker er mensen kom. Anonymkode: 3d510...4d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå