AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Blir det fetisjlek i kveld? https://www.dagbladet.no/nyheter/slik-feirer-martina-fetisjdagen/78291092 Har selv gitt beskjed til samboer at hun må tørke støv av latex catsuiten sin og være klar en gang etter ti 🥰 Anonymkode: 3eb26...1d0 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Her er det tracksuit, hvite sokker og sneakers fetish, og siden vi har sex i dag også, er vi kledd som vi pleier. 😊 Anonymkode: 5de9b...5f1 1 1
Tummy Skrevet 21. januar 2023 #3 Skrevet 21. januar 2023 Takk takk for denne posten. Det er viktig å dele. Vi som har fetish kink blir sett på som rare, ekle, og mye rart.
Nalia Skrevet 24. januar 2023 #4 Skrevet 24. januar 2023 Vi feiret den ordentlig ✌️ Han er en sadist i sengen, liker å binde meg fast, teste grenser, tvinge seg på meg. Men alt er med samtykke og vi har kodeord for når det går for langt. Merket at han var ekstra hardhendt mot meg og behandlet meg mer røft enn vanlig. Men det gikk litt fanden i meg også, brukte safeword bare en gang😎😎 Føler meg heldig som har en partner som behandler meg som en prinsesse til vanlig, men har sex med meg som om han ikke i det hele tatt er glad i meg😆 Vi har også en god del kosesex, masse berøring og bekreftende ord - men det skjedde ikke for å feire dagen for kink🥳
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Skrevet 24. januar 2023 Vi feirer også den, strengt tatt uten å vite om den men likevel. Den dagen hadde vi en ekstremt fin kveld hvor jeg klarte å pushe grensene mine selsuellt på en måte jeg har ønsket lenge men strevde med å slappe nok av til å få til. Så det var jo litt treffende at det skjedde på årets fetish dag Anonymkode: e9950...0e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå