AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Tok noen blodprøver og den ene kom ut forhøyet, og jeg skjønner jo ikke bæret av hva det betyr, kan noen som har peiling hjelpe meg? Skal ringe sykehuset på mandag å få ordentlig svar, bare nysgjerrig i mellomtiden. P-ds(nativt) IgG Resultat 6 <=4IE/mL Anonymkode: 41921...ca5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Ingen blodprøver kan tolkes løsrevet fra en sammenheng. Man må vite et visst minimum om kjønn, alder og situasjon/hvorfor prøven er tatt, og prøvene må gjerne også ses sammen med andre prøvesvar. Så de svarene du får her vil nok ikke gi deg så mye... Anonymkode: 38a11...0ce
Honey Dew Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Vi har ikke lov til å utgi oss for helsepersonell på kg.
_popcorn_ Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg