AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Noen som vet om jeg kan bruke MagSafe 12 deksel til 7 plus? Vis man ikke tenker størrelse men funker den magneten eller må jeg kjøpe 7 plus deksel med MagSafe og hva er forskjellen ? Anonymkode: 524d2...282
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 iPhone 7 har ikke magsafe, så magneten vil ikke feste seg. Finnes 7 plus deksel med magsafe? Skjønte ikke helt det siste spørsmålet der. Har du magsafe-lader? Hva vil du oppnå? Anonymkode: 59529...d17
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Var visst litt for rask i avtrekkeren der, finnes deksel med magsafe for iPhone 7 Plus. Antar det er magnet i dekselet som er trikset. Smart, men husk at du antageligvis ikke får raskere lading enn vanlig lader (5w) på denne måten. Jeg vet ikke om størrelsen passer, men sammenlign målene på iPhone 12 og 7 plus for å sjekke. På apple kan du legge inn hvilke mobiler du vil sammenligne, hvis du scroller litt nedover kommer du til målene på telefonene. Anonymkode: 59529...d17
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå