AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Jenta mi var forelsket og småkjæreste med en gutt i starten på ungdomsskolen. Hun er nok litt forelska i han enda. Så fikk han seg skikkelig kjæreste, som han har vært sammen med da i ca 2 år. Jenta mi har ikke hatt kjæreste. Nå er det slutt mellom han og kjæresten, og jenta mi og denne nå erfarne gutte slampen har nå mye kontakt. Jeg er redd for st hin skal bli kjæreste med han. Kysse, kline, være intim og det som verre er. Kjenner på at jeg ikke vil at hun skal ende opp med «brukt vare». Dessuten er det slt for tidlig med kjærester på ungdomsskolen. Jeg legger meg ikke opp i dette, men tror ikke det er lurt. Anonymkode: c8983...ba8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Hva skal diskuteres her? Anonymkode: 092cf...1c8 3
svartkatt Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Det burde gå an å snakke om noe rundt dette.. hun er jo dessuten ikke langt unna 16.. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 Det vil si at jenta di nærmer seg 16? Er vel fult ut "lov" med kjæreste da. Ingen vits å nekte ihvertfall. Det gjør vel bare vondt verre. Selvfølgelig er kjærlighetssorg vondt, men kanskje noe alle skal igjennom? Å det er selvfølgelig vondt å se barna sine ha det vondt. Men de kan da også holde sammen til de blir gamle. Jeg traff min mann sommeren jeg gikk ut av ungdomsskolen. Vi er fremdeles sammen, 26 år seinere. Anonymkode: 9615a...c6b 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 "brukt vare"..??! Når på 50tallet lever du i! Anonymkode: b7055...fad 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #7 Skrevet 20. januar 2023 Er man brukt vare hvis man har kysset eller hatt sex på ungdomsskolen? Du har virkelig en ufyselig holdning til sex og mennesker. Jeg håper inderlig du holder disse skrekkelige holdningene dine for deg selv og ikke overfører dem til datteren din. La henne utforske følelser og seksualitet på egen hånd. Det er hennes kropp og hennes liv. Anonymkode: 3871c...7e0 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #8 Skrevet 20. januar 2023 Er du helt idiot? Anonymkode: 68ec0...9da 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #10 Skrevet 20. januar 2023 Kanskje ikke beste formulering, men jenta mi ha ikke opplevd det å være kosete og intim. Denne gutten som forøvrig er meget søt og grei gutt, har jo susset med en annen, da er det jo ikke like spesielt for min datter. Anonymkode: c8983...ba8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #11 Skrevet 20. januar 2023 Men du kan jo uansett ikke garantere at din datter får en kjæreste som er «ubrukt»? Men du må lære henne å beskytte seg, alltid bruke kondom osv. Spesielt i denne tiden hvor gonore, klamydia og hpv florerer. Anonymkode: 61663...2d1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #12 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje ikke beste formulering, men jenta mi ha ikke opplevd det å være kosete og intim. Denne gutten som forøvrig er meget søt og grei gutt, har jo susset med en annen, da er det jo ikke like spesielt for min datter. Anonymkode: c8983...ba8 Heldigvis for deg så er det ikke ditt problem. Ikke at det er noe problem, men du trenger uansett ikke bry den bakstreverske hjernen din med det. Fokuser heller på en god bok eller no. Anonymkode: b7055...fad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå