Gå til innhold

Pakken har ennå ikke kommet (helthjem.no)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjøpte en vare gjennom finn som skulle sendes til meg på Kløfta, pakken skulle sendes fra Søfteland. Avsenderen sendte med helt hjem. Forrige uke på torsdag skulle pakken bli plukket opp fra huset hans noe det ikke ble gjort fordi budet ikke fant frem. Så ble den hentet på fredag morgen. Og nå har det gått en hel uke, men jeg har ennå ikke mottatt pakken. 

Tar det virkelig såå lang tid med helt hjem??

Screenshot_20230120_130808_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: d1fc8...b3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt varierende erfaringer med helt hjem. Noen ganger går det veldig raskt, mens andre ganger har jeg ventet opp til tre uker🤷‍♀️

Skrevet
Wilma89 skrev (1 time siden):

Har hatt varierende erfaringer med helt hjem. Noen ganger går det veldig raskt, mens andre ganger har jeg ventet opp til tre uker🤷‍♀️

Uff såpass ja👺

Nå lurer jeg også på hvordan det går med pakken min. Den har jo vært under "reisen" i en uke nå. Håper den er hel og fin😭

Anonymkode: d1fc8...b3a

Skrevet

Husk at helthjem også er kjent som:

Halvveis hjem

Nesten hjem

Er du heldig klarer de å levere den til deg når de skal. Det kan gå tregt, sendinger fra privatpersoner til privatpersoner tar typisk ekstra lang tid. Da anbefaler jeg heller at du kjøper norgespakken liten som koster 70kr hvis du leverer den inn i post-i-butikk: https://www.posten.no/sende/i-norge/norgespakke/norgespakke-0-5-kg

Da får du sporing, forsikring og den blir levert på en forsvarlig måte i postkassen eller hentested. Og ikke minst: de sendte min videre fra terminal samme dag jeg leverte den inn, det er service. 

Skrevet

En uke er litt mye, men det har vært veldig dårlig føre de siste ukene, så kan jo være derfor?

Venter selv på en pakke fra privatperson på et litt avsidesliggende sted, og håper det går fortere enn for deg. Ulltøy, så ville helst hatt det i dag 😅

Pakker fra bedrift gjennom Helthjem har jeg i alle fall fått super fort. Bestilte en kveld, og ble levert samme natt! 

Anonymkode: 96907...991

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...