AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #61 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.1.2023 den 13.05): Noen ganger bytter jeg til og med truse i løpet av den dagen, fordi jeg synes utfloden som havner i trusa er ekkelt. Vet at utflod er vanlig, men er det vanlig å ha såpass mye utflod at det blir utflod i trusa hver dag?? Anonymkode: 78315...cd6 Ja det er normalt. Noen har mer enn andre, men hver dag er helt normalt. Om man ikke går på noen hormon-prevansjon, er det også helt normalt at utfloden endrer seg ganske drastisk gjennom måneder. Der det noen ganger ligger relativt tørre geleklumper i trusa. Anonymkode: a549f...59f
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #62 Skrevet 22. januar 2023 On 1/20/2023 at 5:42 PM, AnonymBruker said: Jeg har hvertfall alltid hatt det sånn. Mye utflod i trusa hver dag, alltid spor. Sjenerende når jeg hadde samboer så prøvde å gjemme trusene mine før vask.. Venninnen min har sagt at hun aldri har utflod men hun sliter også mye med bakteriell vaginose og sopp og urinveisinfeksjoner, så kanskje det kommer av at hennes ikke renser seg selv like godt? Jeg vet ikke. Utflod er hvertfall normalt og tegn på sunn vagina, men skal innrømme at jeg har lurt på om jeg har litt mer enn normalt.. Truseinnlegg blir vel som bind og ødelegger den naturlige floraen der nede? Hater bind så å gå med truseinnlegg hver eneste dag tror jeg ikke jeg gidder Anonymkode: 652fe...a44 Jeg har som regel bare (merkbar) utflod rundt eggløsning, men har aldri (bank i bordet) problemer med hverken sopp eller bakteriell vaginose. Tror spennet for hva som er normalt hos oss kvinner er rimelig bredt. Anonymkode: ae21c...334
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #63 Skrevet 22. januar 2023 Jepp.. jeg hadde det som deg i mange år, kunne bytte truse i løpet av dagen. Dette roet seg betraktelig etter pilleslutt. Disse pillene er djevelens verk, det er jeg sikker på 😂😂 Anonymkode: 640b2...f88
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 23. januar 2023 #64 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.1.2023 den 19.08): Men her er det liksom litt mer enn bare en «liten inntørket flekk». Noen ganger kjenner jeg til og med at det renner utflod i trusa. Akkurat som man kjenner at det kommer mensen i trusa om man ikke har i tampong. Ts Anonymkode: 78315...cd6 Sånn har jeg det også, og det er helt normalt. Jeg går med truseinnlegg om jeg er utenfor huset over lengre tid (f.eks. på jobb), men går stort sett bare med truse hjemme, og skifter truse om det blir veldig vått. Har noen dager der det kun er et lite hvitt, tørt spor, som flere snakker om, men stort sett blir trusa ganske våt hver dag. Jeg har hatt det sånn siden jeg var 11-12 år. Anbefaler å kun gå med bomullstruser, syntetiske truser gjør det verre, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #65 Skrevet 23. januar 2023 Truseinnlegg av tøy har gitt meg en ny hverdag. Slipper bytte truse x antall ganger i døgnet. Anonymkode: 9abe1...181
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #66 Skrevet 23. januar 2023 Jeg bruker plasttrueinnlegg hver dag, har ikke sopp, og lever fint med det. Anonymkode: 5c807...a6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå