Gå til innhold

Normalt med spor av utflod i trusa HVER dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Wait… what? :sjokkert: Du bytter jo truse hver dag hvis du har mye utflod… 

Anonymkode: d410f...6c9

Ja, jeg tar alltid på meg ny truse hver dag, men ikke alltid jeg bytter i løpet av dagen.

Ts

Anonymkode: 78315...cd6

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Redigert! Sorry jeg så ikke at spørsmålet dreide seg om truseinnlegg i stoff før nå. De kaster man jo ikke, så da avventer jeg og svar fra hun som bruker det 

Anonymkode: 652fe...a44

Jeg putter den i en "wetbag" I vesken og tar på en ny. Fullstendig ukomplisert. 👍

Anonymkode: 0ffae...af2

Skrevet

Ja. Er mer unormalt å ikke ha det.  Hatt det hele livet utenom  i noen mnd for ca et år siden da jeg var i starten på overgangsalder.  Da jeg begynte med hormoner fikk jeg det igjen.  Det er et sunnhetstegn 

Anonymkode: 6ac02...63f

• Nyttig 1
Skrevet

Helt normalt. Det hjelper å kjøpe truser i bedre stoffkvalitet enn de grusomme syntet-greiene. Da slipper du å gå og føle deg fuktig. 
Jeg bruker ikke truseinnlegg, fordi jeg lett får sopp av det. Og av samme grunn kjøper jeg truser i god stoffkvalitet. 

Anonymkode: 30107...667

• Liker 1
Skrevet

Noen ting hører rett og slett til en sunn kropp. Selv om ikke alt er så delikat. Som at munnen kontinuerlig produserer spytt. Hvis man ikke svetter under armene er det nok noe i veien. Og man fise så og så ofte, ellers kan noe være alvorlig galt.

Jeg tror ikke jeg en eneste kveld har tatt av meg en truse uten spor av utflod siden jeg var kanskje 11 år. Det er ikke mye, men det er alltid noe. Gidder ikke bruke noe innlegg eller styr, for det er bare en liten, gjennomsiktig inntørket flekk som går bort i vask. Dessuten har jo veldig mange menn et tilsvarende problem, med at de får urindråper i bokseren litt etter de har tisset. Ingen som forventer at de skal gå med noe, men det hadde garantert vært et veletablert produkt hvis det samme gjaldt for damer.

Anonymkode: de451...8f2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Noen ting hører rett og slett til en sunn kropp. Selv om ikke alt er så delikat. Som at munnen kontinuerlig produserer spytt. Hvis man ikke svetter under armene er det nok noe i veien. Og man fise så og så ofte, ellers kan noe være alvorlig galt.

Jeg tror ikke jeg en eneste kveld har tatt av meg en truse uten spor av utflod siden jeg var kanskje 11 år. Det er ikke mye, men det er alltid noe. Gidder ikke bruke noe innlegg eller styr, for det er bare en liten, gjennomsiktig inntørket flekk som går bort i vask. Dessuten har jo veldig mange menn et tilsvarende problem, med at de får urindråper i bokseren litt etter de har tisset. Ingen som forventer at de skal gå med noe, men det hadde garantert vært et veletablert produkt hvis det samme gjaldt for damer.

Anonymkode: de451...8f2

Men her er det liksom litt mer enn bare en «liten inntørket flekk». Noen ganger kjenner jeg til og med at det renner utflod i trusa. Akkurat som man kjenner at det kommer mensen i trusa om man ikke har i tampong.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Helt normalt. Det hjelper å kjøpe truser i bedre stoffkvalitet enn de grusomme syntet-greiene. Da slipper du å gå og føle deg fuktig. 
Jeg bruker ikke truseinnlegg, fordi jeg lett får sopp av det. Og av samme grunn kjøper jeg truser i god stoffkvalitet. 

Anonymkode: 30107...667

Vanlig bomull duger helt fint 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Noen ting hører rett og slett til en sunn kropp. Selv om ikke alt er så delikat. Som at munnen kontinuerlig produserer spytt.

Sant faktisk! God og øyeåpnende sammenligning i denne sammenhengen! Jeg har nemlig hørt leger sammenligne vagina med munnen og munnhulen før, at slimhinnene i vagina er like de vi har i munnhulen og vider seg ut og strammer seg på samme måte avhengig av hva vi putter inn der uten å bli permanent utvidet. Det gir veldig mening at vagina også produserer sitt "spytt" gjennom hele dagen! Har man tørr munn tyder det på dårlig munnhelse og man bruker tabletter eller gel for mer væske i munnen. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Men her er det liksom litt mer enn bare en «liten inntørket flekk». Noen ganger kjenner jeg til og med at det renner utflod i trusa. Akkurat som man kjenner at det kommer mensen i trusa om man ikke har i tampong.

Ts

Jeg tror det er normalt altså, det er akuratt sånn for meg også. Spesielt dagene rundt eggløsning, da renner det mye og jeg kjenner det renner ut sånn som du beskriver. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mine barn har også det, men en del i svigerfamilien har ikke det

Hva er det dere snakker om i familieselskaper🙈

Anonymkode: 0f7b8...9fa

• Liker 2
Skrevet
Blåpille skrev (7 timer siden):

Det ER fyfy med såpe på slimhinnene. 

Absolutt ikke.

Ikke har jeg utflod, aldri hatt urinveisinfeksjon, aldri noe sopp.

Ikke trenger jeg glidekrem, og ikke har jeg latt håret gro noen gang.

Anonymkode: c6a51...41f

Skrevet

Hadde det sånn som deg pga ppiller. Forsvant da jeg slutta på dem.

Anonymkode: 2cc5b...541

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har selv aldri spor av utflod, så hva som er normalt, varierer nok stort :)

Tror ikke mye er det samme som rens heller. Har aldri hatt noe sykdom eller tull der. Og vasker nøye med vanlig såpe, som mange mener er fyfy. Og er godt voksen.

Du går kanskje på p-piller? Mye mindre utflod da

Anonymkode: 21877...db8

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Absolutt ikke.

Ikke har jeg utflod, aldri hatt urinveisinfeksjon, aldri noe sopp.

Ikke trenger jeg glidekrem, og ikke har jeg latt håret gro noen gang.

Du vet at å være et enkelteksempel ikke et nok til å bevise noe? Uansett, regner vi snakker om vulva og ikke vagina (som ikke skal vaskes i det hele tatt!). Greia er at vann er bra nok, og såpe kan gi tørre, såre og kløende slimhinner (vulvitt).. og bare nei. Det er en grunn til at det frarådes. Gratulerer med at du har superslimhinner, da.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er det dere snakker om i familieselskaper🙈

Anonymkode: 0f7b8...9fa

😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hadde det sånn som deg pga ppiller. Forsvant da jeg slutta på dem.

Anonymkode: 2cc5b...541

Jeg begynte nettopp på pilla igjen etter et opphold uten. Merka ingen forskjell på mengde utflod. Også gått på spiral, da heller merker jeg ingen forskjell.

Ts

Skrevet

Som snart 50 åring er det sjeldent jeg ser utflod i trusa. Men husker jeg ofte hadde utflod i trusa i 20 og 30 årene.

Anonymkode: b4e84...16e

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg putter den i en "wetbag" I vesken og tar på en ny. Fullstendig ukomplisert. 👍

Anonymkode: 0ffae...af2

🤢#Denlukta

Anonymkode: 517d8...c0b

Skrevet

Helt vanlig, da har du en sunn vagina. 

Anonymkode: 9abe1...181

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 8.17):

🤢#Denlukta

Anonymkode: 517d8...c0b

Tull. 

Anonymkode: 9abe1...181

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...