AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Når begynner man å se uflidd ut og lite representabelt? Eks ved nuppete klær, litt slapp ved albuen, stoffet begynner å bli tynnere eller først ved hull? Hvor er grensa om man vil ta seg godt ut? Hvor lenge har dere typisk selv plagg/hvor lenge bare plaggene? Anonymkode: 7f0d6...eee
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Alt det du nevner der, ville jeg ikke gått ut i offentligheten med. Om det er en varm genser av god kvalitet så kunne jeg brukt den kun hjemme til å styre med husarbeid kanskje. Anonymkode: e7b17...c8a
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Jeg ville egentlig bare si at nupper fikser man lett, så det handler bare om vedlikehold. Anonymkode: 8873e...571 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 Nupper, slapp i stoffet, etc, ville jeg ikke gått på jobben med, men kunne helt fint gått med på fritiden. Jeg bruker plaggene til de er skikkelig slitt. Er de for slitt til å brukes å jobb, blir de hjemmeklær, og til slutt hage-klær. Jeg synes klær varer utrolig lenge, og skjønner ikke helt dette med at folk kaster så mye klær. Jeg kjøper ikke dyre klær, jeg handler typisk på cubus, lindex, billig-merker på zalando, etc, så det er ikke det at jeg legger penger i kvalitet. Jeg kjøper såkalt "fast fashion", uten at det for meg er fast. Jeg har basic-topper fra både cubus og HM som jeg kjøpte for over ti år siden - og jeg har siden den gang hatt to babyer som har glupet meg ned og kladdet meg til med snørr, neseblod, og tomatsaus mang en gang.. Anonymkode: 4b460...eed 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ville egentlig bare si at nupper fikser man lett, så det handler bare om vedlikehold. Anonymkode: 8873e...571 Hvordan fikser man det lettest? Anonymkode: 7f0d6...eee
Elaine Marley Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 (endret) Det spørs hvordan det ser ut, men når det begynner å se godt brukt ut og man se at det er slitt så går ikke jeg med det, annet enn hjemme kanskje. Da mener jeg masse nupper, tynn i stoffet, fargen er falmet og passformen er blitt stygg for eksempel. Jeg har singletter som ser slitt ut, men som jeg fortsatt går med under gensere. De er hele og ikke tynne i stoffet, men de kan være litt nuppete og slitt på overflaten. Jeg ville ikke gått med dem uten noe over da. Andre plagg kan det være kult om de ser litt slitt ut. For eksempel skinnjakker kan se bra ut og jeans kan også se bra ut, men det spørs selvfølgelig Jeg også synes egentlig at klær varer utrolig lenge og mye av det jeg har er ikke særlig dyre plagg. Legger litt mer penger i strikkede plagg siste de kjipe med polyester osv ofte blir stygge veldig fort. Endret 20. januar 2023 av Elaine Marley
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #7 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan fikser man det lettest? Anonymkode: 7f0d6...eee Man fjerner nuppene, enkelt å greit. Gjør også det med andre ting som pledd og sofaen. Anonymkode: 28034...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå