AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Del Skrevet 20. januar 2023 Med to gutter i skolealder så blir det store utgifter hos frisøren ila et år. Frisørkostnad er noe som blir nedprioritert i disse dyrtidene… Er det noen som vet om minikurs på enkle frisyrer så man kan lære seg selv? Eller vet om gode webinarer/YouTube filmer? Anonymkode: 7f700...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Del Skrevet 20. januar 2023 Både klipper og farger håret mitt selv. Fungerer bra. Veldige mye gode tutorials på YouTube og lignende. Anonymkode: de7c0...c87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Del Skrevet 20. januar 2023 Klippemaskin og 2 mm Anonymkode: 4805c...db3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 20. januar 2023 #4 Del Skrevet 20. januar 2023 Hadde jeg nok gjort sjøl uansett prisen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg har klippet både meg selv og ungene i alle år. Det er veldig veldig enkelt å klippe en type "generisk kort gutteklipp". Du finner tusen videoer av det på youtube om du søker. Anonymkode: b72fc...7d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #6 Del Skrevet 20. januar 2023 Vi bruker en frisør fra midt-østen som holder til i studentbyen nært oss. Koster et par hundre per klipp. Er så dårlig til slikt selv, at det får jeg koste på barna mine Anonymkode: e27c7...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #7 Del Skrevet 20. januar 2023 Hos oss så er det hjemmeklipp på alle sammen, og har vært det i mange år…. Jeg lærte via YouTube, og kjøpe en god saks… regnet med at vi sparer ca 7000 i året på å ikke gå til frisøren… Anonymkode: afba4...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 20. januar 2023 #8 Del Skrevet 20. januar 2023 Mannen min klipper hele familien. Klipper meg og barna med saks og seg selv med maskin. Nå er vi heldige med at barna har krøller (eventuelle hakk og skjevheter synes dårlig) mens jeg har langt og rett hår som bare trenger en stuss nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #9 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg får det ikke fint uansett hvordan jeg gjør det på guttene, så de får gå på Cutters hver 3.-4.mnd. Jentene og jeg klipper oss hjemme, vi har bølgete hår så det blir greit uansett. Anonymkode: 5d224...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #10 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg og kona har klipt hverandres hår i mange år allerede. Har ingen barn. Anonymkode: 0172c...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #11 Del Skrevet 20. januar 2023 Har gjort det i mange år, både meg selv og ungen tar jeg. Anonymkode: a0e8e...b00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #12 Del Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Med to gutter i skolealder så blir det store utgifter hos frisøren ila et år. Frisørkostnad er noe som blir nedprioritert i disse dyrtidene… Er det noen som vet om minikurs på enkle frisyrer så man kan lære seg selv? Eller vet om gode webinarer/YouTube filmer? Anonymkode: 7f700...06d Ingen i familien gikk til frisør før dyrtiden heller, kan ikke komme på mer ekstragavant og unødvendig sløseri. Anonymkode: 52fa3...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 20. januar 2023 #13 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg har klippet mann og barn i mange år, startet med barna når de var babyer, det ble en del rare frisyrer i begynnelsen, men nå har det gått seg til. Ene har heldigvis krøllete hår, det er umulig å klippe feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #14 Del Skrevet 20. januar 2023 (endret) Ja - jeg tar en kjele rundt hodet til @Hoppetaujenta og klipper rundt. *Bollesveis* Samme gjør jeg med @Entern til tross for stor motstand. Endret 20. januar 2023 av Embla Othea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #15 Del Skrevet 20. januar 2023 Cutters er såpass billig at å fjase med det der selv er uaktuelt. Anonymkode: 8fa71...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #16 Del Skrevet 20. januar 2023 Alltid klippet mann og sønn selv😅 De er kort på siden og lengre på toppen. Funker fint og ikke noe fancy, dyr maskin. Anonymkode: 38262...0cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #17 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg begynte å klippe mannen da gutten vår trengte sin første klipp. Enklere å øve på en som sitter stille. Siden det har jeg klippet alle (bortsett fra meg selv) selv. Bruker ikke maskin på annet enn nakkehår, men vet om mange som får det også helt fint til. Bruk gjerne YouTube, men jeg har dessverre ikke konkrete tips. Anonymkode: cc2eb...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #18 Del Skrevet 20. januar 2023 Klippet sønnen min ut barneskolen. Nå klipper frisøren. Jeg klipper meg selv, gjort i flere år. Anonymkode: fe63f...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #19 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg begynte med det for ett års tid siden på mine to gutter. Har lært på YT. Frisører grøsser sikkert, men for meg så ser det nesten vanlig ut 😅 tar maskin i nakken og på sidene, saks oppå hodet. Mange penger spart. Maskinen har ulike deksler i plast (aner ikke hva det heter) som det står antall mm på (slik som 3,12, 16mm) slik at man kan prøve seg frem. Anonymkode: 5c821...5c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #20 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg klipper uavhengig av dyrtid. Syns det er mer praktisk å klippe småbarn hjemme når det passer enn å ta de med til en frisør på et gitt tidspunkt. Har hatt sønn til frisør en gang - og han ble veldig kul på håret - men syns klippen han får hjemme funker helt greit. Anonymkode: 53de6...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå