AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 For min del tror jeg på at noen er mann, kvinne og udefinerbar. Men at det finnes 100 kjønn. Jeg lurer på om det er folk som faktisk tror på det eller om det kun folk som er antitrans og Petersonfans som funnet det opp? Anonymkode: decda...09e 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Kanskje de som ikke kan biologi og genetikk Anonymkode: 67e48...ab5 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): For min del tror jeg på at noen er mann, kvinne og udefinerbar. Men at det finnes 100 kjønn. Jeg lurer på om det er folk som faktisk tror på det eller om det kun folk som er antitrans og Petersonfans som funnet det opp? Anonymkode: decda...09e Biologisk finnes det to KJØNN. Så har vi kjønnsIDENTITET, som er forskjellig fra biologisk kjønn. Problemet er at erkjennelse om alle mulige slags kjønnsidentiteter vil gjøre det umulig å fungere i et samfunn på sikt. Vi kan ikke ta hensyn til hva ethvert medlem av samfunnet til enhver tid føler. Ellers får vi situasjoner som den i USA med eleven som identifiserte seg som katt, og forlangte å ha en kasse med kattesand tilgjengelig. Jeg er heller for at de som ønsker å definere seg som noe annet enn to kjønn, blir akseptert for det i vennegjengen, på arbeidsplassen osv. Men at de skal få tilrettelegging overalt på grunn av noe de FØLER, tror jeg ikke er så lurt. Anonymkode: 20e87...2e7 3
Gjest Inverto Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 Uheldigvis har menneskeheten nådd det punktet der man kan krangle til døden om dette. Men.....det er et stort faktum dere overser Dere kan ikke tvinge oss til å dele deres syn. Hahaha. Poweeeeer!
Wednesday Addams Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 (endret) Nei. Det er mann og kvinne. To kjønn. Politisk korrekte meninger kan ikke endre biologien, enda hvor mye folk sikkert skulle ønske det. Endret 20. januar 2023 av Vixella Fjernet ord som kunne få det til å virke som at jeg ønsker begrense ytringsfrihet for meninger jeg ikke er enig med. 2 2
Phoenix Heart Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 Jeg er politisk ukorrekt og mener det kun er to kjønn, hankjønn og hunkjønn. 4 3
Djungelvrål Skrevet 20. januar 2023 #7 Skrevet 20. januar 2023 Det er to kjønn men man kan føle seg som motsatt kjønn, noen ganger så mye at de skifter kjønn. Ikke binære har jeg ikke så veldig stor tro på st det er så veldig mange av.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #8 Skrevet 21. januar 2023 Dårenes tid er her. To kjønn. Og en haug legninger og varianter. Anonymkode: 0eb48...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå