Gå til innhold

Trur dere menn spiller kostbar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn helt i starten? Med å bruke litt tid på å svare på meldinger? Holde litt igjen men samtidig vise interesse?

Anonymkode: 7460c...a8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen kanskje. Men jeg tror at stort sett er det rett og slett manglende interesse. 

Anonymkode: 1d76d...6ec

• Nyttig 2
Skrevet

Stort sett manglende interesse. Men opplevd (voksne) menn dumme seg ut her, ved å spille spill som uinteressert eller å fjerne meg på sosiale medier, når jeg ikke har reagert fordi jeg antok de bare ikke ønsket mer kontakt har de blitt kjempestressa og masete. Ikke alle menn er så enkle og dramafri som menn skal ha det til 😅

Anonymkode: 50da0...778

• Liker 1
Skrevet

De leker deilig 🙄

Anonymkode: e46d7...6e5

Skrevet

Er helt sikkert noen, men menn generelt? Nei.

Anonymkode: 7d835...107

• Liker 1
Skrevet

Menn er stort sett for følelsestyrt til å klare den slags.

Anonymkode: 51e52...409

Skrevet

Menn er da like forskjellige som kvinner. Noen av oss er rett frem og gir blanke i spill, andre er mer utspekulerte, det har ikke noe med kjønn å gjøre. Enkelte menn kan nok vente litt ekstra for å ikke å virke for "på", og de tror kanskje at da blir dama enda mer ivrig etter svar...

Det er altså umulig å svare noe generelt på vegne av alle, vi er ulike individer. Jeg ville ha vurdert den spesielle mannen det gjelder, og hvordan han oppfører seg ellers, hvilken personlighet han har.

Skjer det hver eneste gang at han er treg med å svare, ville jeg nok tolket det som mangel på interesse. Da er han ikke mye redd for å miste deg.

Anonymkode: f2e0a...a3d

Skrevet

Jeg lurer litt på definisjonen av kostbar? Handler det om at han ikke svarer eller får til å møtes så ofte som du ønsker, men han er tydelig når dere er sammen, eller snakker han i gåter og er utydelig, og ord og handlinger henger ikke sammen – da er han ikke interessert.

Skrevet

Mulig de spiller kostbar. Et spill er det. Ser ikke vitsen med å svare på en melding etter noen dager, møtes sjelden osv. fører til frustrasjon hos den andre som igjen gir dårlig stemning. Fører ingen vei. Ærlighet og kommunikasjon er viktig for å oppnå tillit. 

Anonymkode: 9f6f7...4b9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.1.2023 den 12.02):

Sånn helt i starten? Med å bruke litt tid på å svare på meldinger? Holde litt igjen men samtidig vise interesse?

Anonymkode: 7460c...a8a

Ja, seff. Kanskje ikke bevisst da. Men synes instinktivt at de er det beste som har skjedd siden isen smeltet for 10.000 år siden. De klarer ikke å være normale, det er unormalt å være normal. 😅

Anonymkode: 23ee2...d3b

Skrevet

Min erfaring er at interesserte menn er veldig "på", og kommuniserer godt og tydelig.

Anonymkode: 67a94...4de

Gjest Abendstern
Skrevet

Kommer an på hvilke menn det er snakk om. Innadvendte menn er ikke interessert i alt maset fra utadvendte kvinner. De spiller ikke kostbar. Saken er at de ikke orker tomprat, fjas og såkalt "smalltalk". 

Skrevet
Abendstern skrev (4 minutter siden):

Kommer an på hvilke menn det er snakk om. Innadvendte menn er ikke interessert i alt maset fra utadvendte kvinner. De spiller ikke kostbar. Saken er at de ikke orker tomprat, fjas og såkalt "smalltalk". 

Det samme gjelder innadvendte kvinner. De er lei av at alle initiativ forventes å bl mottatt som et etterlengted kompliment, og en siste sjanse til å få en mann. Likevel streber de fleste kvinner (og menn) etter å behandle andre mennesker på en respektfull måte. Det er ubehagelig både å bli avvist og å avvise noen, så det minste man kan gjøre er å være er hyggelig person.

Gjest Abendstern
Skrevet
Helene1982 skrev (1 minutt siden):

Det samme gjelder innadvendte kvinner. De er lei av at alle initiativ forventes å bl mottatt som et etterlengted kompliment, og en siste sjanse til å få en mann. Likevel streber de fleste kvinner (og menn) etter å behandle andre mennesker på en respektfull måte. Det er ubehagelig både å bli avvist og å avvise noen, så det minste man kan gjøre er å være er hyggelig person.

Enig 

Skrevet

Unntaksvis er der nok menn som har forlest seg på en selvhjelpsbok og råd om at å vise lav interesse og være litt drittsekk for å få damene på kroken. Men tror egentlig menn og kvinner er nokså lik. De aller fleste blir ivrig og viser mye interesse når de er interessert og gir lite eller ingenting tilbake om de er lunken, eller uinteressert. 

Anonymkode: cf6cf...3ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...