Gå til innhold

Når jeg ser fem år framover i livet mitt, ønsker jeg å bo alene og ha en kjæreste annenhver uke…

Anbefalte innlegg

Skrevet

I stedet for å ha det slik jeg har det nå, A4 familie, A4 mann, ingen/dårlig sex og en følelse av å være fanget. Noen som brøt ut av de samme grunnene og kan bekrefte at det ble bedre?

Anonymkode: 2ec5a...68d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg angrer ikke på at jeg brøt med barnets far, men det er ingen drøm å starte på nytt. Det er en stor verdi i å dele barnas oppvekst med faren og ingen ny samboer kan veie opp for det. Det blir aldri det samme igjen. Har prøvd noen forhold etterpå men synes deltidsforhold er vanskelig. Begge viks ette egne barn foran forholdet, noe som forsåvidt er bra men samtidig blir det aldri en stor lykkelig familie. Velger heller å vær singel med barn, mindre stress.

Anonymkode: a4b52...270

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

I stedet for å ha det slik jeg har det nå, A4 familie, A4 mann, ingen/dårlig sex og en følelse av å være fanget. Noen som brøt ut av de samme grunnene og kan bekrefte at det ble bedre?

Det kan anbefales. Jeg hadde det sånn som deg, og bestemte meg for å avslutte etter mange år med vennskapelig bo- og arbeidsfellesskap. De siste årene har jeg bodd for meg selv, og er sammen med kjæresten ca annenhver helg + reiser/ferier. Helt supert:)

Anonymkode: 1bf88...2d2

• Hjerte 3
Skrevet

A4-livet kan være krevende. Men husk at det er mange utfordringer som skilt med felles barn! Det er heller ingen dans på roser. Du får ikke full frihet, hvis det er det du tror. Tvert om så er du avhengig av å avtale ferier og helger og alt mulig rart med din eks, hans nye kjæreste, mange sett med besteforeldre osv. Det er slitsomt! 

Anonymkode: ff4fa...96b

• Liker 2
Skrevet

Jeg brøt ut av ekteskapet for tre år siden. For 1,5 år siden traff jeg min helgekjæreste. Vi tilbringer alle barnefrie helger sammen og lever ellers separate liv hver for oss. På kveldene når vi sitter i hvert vår hus og ungene er i seng så snakker vi ofte og lenge i telefonen. Og vi har det fantastisk slik. Men prosessen til å komme der jeg er nå var lang og hard, likevel verdt det. 

Anonymkode: fb7d0...400

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Har det mye bedre! Forhold er ikke noe man skal holde ut, men noe man skal ha glede av.
Jeg kommer nok aldri til å bo sammen med noen igjen, og syntes ikke kjæreste var det beste heller.
Nå har jeg en venn jeg møter for snakk og sex noen ganger i måneden, og ellers no strings attached. 
Jeg tror det er mitt drømmeliv.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Åh , jeg tenker akkurat på samme måte ! Tror ikke jeg vil bo med en mann igjen , kanskje når barna er voksne . 

Anonymkode: 9eec5...70d

Gjest Raptuss
Skrevet

Ønsker meg ikke A4 livet eller A4 mannen, men nærhet, kjærlighet og en meningsfull hverdag det håper jeg at jeg har innen 5 år.

Det har uansett ikke noe å si om noen andre har oppnådd det før deg, det er du som må skape deg det du ønsker deg.

Så du burde ta tak i livet ditt, det er ikke noen grunn til å sitte på gjerdet å vente på lykken. Hvem vet, om du legger det du vil ha frem for A4 mannen din så kan det hende han blir med på det nye livet? Du må bare sette hjulene i sving så får det bære eller briste. Det er uansett bedre enn hva du har nå.

Skrevet

Jeg har kjæreste annenhver uke. Han har barn han er med annenhver uke, og jeg er mer ensom i dette forholdet enn jeg har vært både i langdistanseforhold og med samboer i nordsjøturnus.

Så den alenetiden du ønsker deg er ikke nødvendigvis så fantastisk altså. Men kanskje det er bedre når du er den som allerede har en familie i bakhånd.

Anonymkode: a1d07...4b7

• Liker 2
Skrevet

Ut fra det du beskriver tror jeg neppe du kommer til å angre! 

Anonymkode: a3ce3...70c

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har du fått barn enda, TS? Om itte - hva stopper deg? 

Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (8 timer siden):

Har du fått barn enda, TS? Om itte - hva stopper deg? 

Ja, to. Derav A4 familie. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...