AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Jeg leste i VG om ei dame som har hatt sex med søsterens mann, er det noen her som har lignende erfaring, eventuelt med konas søster / mannens bror, hvordan fikk dere stoppet før det eskalerte ? Anonymkode: b4d35...092
Ulla Ullsokk Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 De fleste har en innebygget sperre mot å flørte mot søskens/nære venners partner. Og her snakker vi SEX gjentatte ganger! Denne dama har nok noen issues som ekstrem lav selvfølelse eller et eller annet som kan forklare hennes blindhet. Håper søsteren finner ut hva mannen driver med og dumper han, men at hun aldri får vite om søsteren, for hun fortjener ikke å miste sin næreste venninne i tillegg. Søsteren får straff nok ved å ha denne hemmeligheten resten av livet, stakkars idiot. Fyren er jo ikke frisk og kommer til å sjarmere seg gjennom livet og ødelegge på sin vei. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Ulla Ullsokk skrev (38 minutter siden): De fleste har en innebygget sperre mot å flørte mot søskens/nære venners partner. Og her snakker vi SEX gjentatte ganger! Denne dama har nok noen issues som ekstrem lav selvfølelse eller et eller annet som kan forklare hennes blindhet. Håper søsteren finner ut hva mannen driver med og dumper han, men at hun aldri får vite om søsteren, for hun fortjener ikke å miste sin næreste venninne i tillegg. Søsteren får straff nok ved å ha denne hemmeligheten resten av livet, stakkars idiot. Fyren er jo ikke frisk og kommer til å sjarmere seg gjennom livet og ødelegge på sin vei. Jeg googlet det og fant mange innlegg hvor lignende har skjedd Anonymkode: b4d35...092
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 Det er noe galt med begge de to. Han som er utro selvfølgelig, en søppelmann. Men hun som er så stygg mot sin egen søster, det er sykt det! Anonymkode: 5d36f...eeb 7 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 Ulla Ullsokk skrev (1 time siden): De fleste har en innebygget sperre mot å flørte mot søskens/nære venners partner. Og her snakker vi SEX gjentatte ganger! Denne dama har nok noen issues som ekstrem lav selvfølelse eller et eller annet som kan forklare hennes blindhet. Håper søsteren finner ut hva mannen driver med og dumper han, men at hun aldri får vite om søsteren, for hun fortjener ikke å miste sin næreste venninne i tillegg. Søsteren får straff nok ved å ha denne hemmeligheten resten av livet, stakkars idiot. Fyren er jo ikke frisk og kommer til å sjarmere seg gjennom livet og ødelegge på sin vei. Selvfølgelig bør hun få vite om hva søsteren har gjort. Hun kan ikke stole på sin egen søster! Anonymkode: 5d36f...eeb 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 Har gjort noe som er nesten like ille. Det er ikke utroskap dette, men er likevel veldig tabu. Jeg har flere ganger hatt sex med sønnen til en venninne. Hun vet ingenting. Vi avsluttet det når han fikk seg kjæreste i sommer. Anonymkode: 8761e...9dd 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #7 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har gjort noe som er nesten like ille. Det er ikke utroskap dette, men er likevel veldig tabu. Jeg har flere ganger hatt sex med sønnen til en venninne. Hun vet ingenting. Vi avsluttet det når han fikk seg kjæreste i sommer. Anonymkode: 8761e...9dd Bortsett fra at det er ikke ille. Kun menneskets forkvaklede syn på dette gjør det ille. Anonymkode: e6562...b3f 3
Akhenaton Skrevet 20. januar 2023 #8 Skrevet 20. januar 2023 Glad jeg ikke har sånne folk i familien. Her lukter det trailer trash lang vei. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #9 Skrevet 20. januar 2023 Jeg har regelmessig sex med min brors kone, og vi har ikke stoppet det. Hun er så deilig at jeg ikke klarer å stoppe det før hun evt gjør det. Anonymkode: 6f44d...4fc 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #10 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har gjort noe som er nesten like ille. Det er ikke utroskap dette, men er likevel veldig tabu. Jeg har flere ganger hatt sex med sønnen til en venninne. Hun vet ingenting. Vi avsluttet det når han fikk seg kjæreste i sommer. Anonymkode: 8761e...9dd Det er jo ikke sammenlignbart i det hele tatt. Anonymkode: 5d36f...eeb 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #11 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har regelmessig sex med min brors kone, og vi har ikke stoppet det. Hun er så deilig at jeg ikke klarer å stoppe det før hun evt gjør det. Anonymkode: 6f44d...4fc Av nysgjerrighet, hvordan er forholdet ditt til broren din? Hater du han? Hvordan kan du gjøre noe sånt mot han? Anonymkode: 5d36f...eeb 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #12 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Har gjort noe som er nesten like ille. Det er ikke utroskap dette, men er likevel veldig tabu. Jeg har flere ganger hatt sex med sønnen til en venninne. Hun vet ingenting. Vi avsluttet det når han fikk seg kjæreste i sommer. Anonymkode: 8761e...9dd Det kommer jo helt an på alderen til sønnen. Men er sønnen voksen, er jo ikke det like ille som å ligge med mannen til søsteren sin. Venninna di kan helt sikkert bli sur og skuffet over deg, og tenke at det er ekkelt, naturlig nok. Men utover det er det jo ikke ille. Anonymkode: b34e8...e50
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #13 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bortsett fra at det er ikke ille. Kun menneskets forkvaklede syn på dette gjør det ille. Anonymkode: e6562...b3f Riktig ! Spennende med litt hemmeligheter hvis begge er voksne og frivillig samtykkende. Jeg var selv ung hemmelig elsker til moren til en kompis en periode i ungdommen. Hun var 28 år eldre . Ingen andre vet, og ingen har tatt skade av det. Jeg har lest/hørt om lignende tilfeller, ingenting å skamme seg over. Anonymkode: fc7c8...3f3 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #14 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Riktig ! Spennende med litt hemmeligheter hvis begge er voksne og frivillig samtykkende. Jeg var selv ung hemmelig elsker til moren til en kompis en periode i ungdommen. Hun var 28 år eldre . Ingen andre vet, og ingen har tatt skade av det. Jeg har lest/hørt om lignende tilfeller, ingenting å skamme seg over. Anonymkode: fc7c8...3f3 Det stemmer. Anonymkode: e6562...b3f 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #15 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer jo helt an på alderen til sønnen. Men er sønnen voksen, er jo ikke det like ille som å ligge med mannen til søsteren sin. Venninna di kan helt sikkert bli sur og skuffet over deg, og tenke at det er ekkelt, naturlig nok. Men utover det er det jo ikke ille. Anonymkode: b34e8...e50 Han er 18 og jeg er 37. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Riktig ! Spennende med litt hemmeligheter hvis begge er voksne og frivillig samtykkende. Jeg var selv ung hemmelig elsker til moren til en kompis en periode i ungdommen. Hun var 28 år eldre . Ingen andre vet, og ingen har tatt skade av det. Jeg har lest/hørt om lignende tilfeller, ingenting å skamme seg over. Anonymkode: fc7c8...3f3 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bortsett fra at det er ikke ille. Kun menneskets forkvaklede syn på dette gjør det ille. Anonymkode: e6562...b3f Takk for det. Anonymkode: 8761e...9dd 1
bullehurk Skrevet 20. januar 2023 #16 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han er 18 og jeg er 37. Herlig ! Nyt livet og kos deg du, sørg bare for å hold det hemmelig. Jeg vet om ei som er 10 år eldre enn deg, og ligger med "stesønnen" sin på 20. (Ikke stemor i oppveksten hans) 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #17 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Av nysgjerrighet, hvordan er forholdet ditt til broren din? Hater du han? Hvordan kan du gjøre noe sånt mot han? Anonymkode: 5d36f...eeb Vi har et ganske godt forhold, ikke noe hat. Men han gir henne ikke det hun trenger, det gjør jeg. Anonymkode: 6f44d...4fc
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #18 Skrevet 20. januar 2023 Jeg har ligget med begge søstrene til min kone. Det var riktignok før jeg traff min kone, så det må være greit. Ingen av søsterene vet om dette. Sånn er det på små sted... Anonymkode: 200b9...b9b 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #19 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Riktig ! Spennende med litt hemmeligheter hvis begge er voksne og frivillig samtykkende. Jeg var selv ung hemmelig elsker til moren til en kompis en periode i ungdommen. Hun var 28 år eldre . Ingen andre vet, og ingen har tatt skade av det. Jeg har lest/hørt om lignende tilfeller, ingenting å skamme seg over. Anonymkode: fc7c8...3f3 bra. pulte dere hos henne eller deg? Anonymkode: a75e3...e82
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #20 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ligget med begge søstrene til min kone. Det var riktignok før jeg traff min kone, så det må være greit. Ingen av søsterene vet om dette. Sånn er det på små sted... Anonymkode: 200b9...b9b hvor lite sted?:-) Anonymkode: a75e3...e82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå