AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Jeg er ferdig med et laaangt forhold, og har et barn på 1 år. Det er helt fantastisk å være alene, og i noen måneder tenkte jeg at jeg aldri vil ha ny kjæreste. Jeg og barnet koser oss sånn sammen, og barnet fortjener en mamma som har fullt fokus på henne! Men jeg har et problem som jeg alltid har hatt. Det er at jeg blir så utrolig lett forelska/betatt/hekta på folk. Det er rett og slett slitsomt. Det beste med å være i et forhold, var at jeg slapp disse intense følelsene som tar hele fokuset mitt. Tanken på folk jeg har fått et godt øye til. Nå har jeg et godt øye til en kollega, jeg føler at vi har et litt flørtende blikk, men aner ikke om han tenker det samme. Egentlig tror jeg han bare er så hyggelig/sjarmerende mot alle. Det er ikke noe mer enn det blikket som gjør at jeg tenker aaalt for mye på ham. Vi hadde julebord på jobben nylig, og da merka jeg at jo fullere jeg ble, jo mer ville jeg være nært ham..heldigvis dro han før jeg ble så veldig full, så jeg unngikk noe potensielt kleint! Men hvordan slutte å tenke på ham? Jeg VIL jo være singel, jeg vil slippe å ha slike ting som tar fokuset mitt! Problemet er at jeg vil nok få en crush på en annen fyr så snart jeg slutter å tenke på denne kollegaen. Dette er så slitsomt. Hvordan endre hodet mitt?? Anonymkode: 8830f...744
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Jeg må også legge til at det er veldig sjelden noen blir forelska i meg. Så jeg har ikke hatt masse kjærester og sånn. Heller mange avvisninger (før jeg møtte eksmannen). Så sjansen for at jeg skulle fått en ny kjæreste er liten. Det er bare at mine forelskelser er så slitsomme.... Ts Anonymkode: 8830f...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå