Gå til innhold

Slikket eller ikke ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen damer som aldri har blitt gått ned på og slikket, i tilfelle savner du at det ikke har skjedd ?

Anonymkode: ce99a...6d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida skjedd milioner av ganger det men nåværende typen gjør det aldri lenger, vil kun motta. Begynner å bli dritt lei og ja, savner det veldig 

Anonymkode: e54bc...1f2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Neida skjedd milioner av ganger det men nåværende typen gjør det aldri lenger, vil kun motta. Begynner å bli dritt lei og ja, savner det veldig 

Hadde jeg aldri godtatt. Ikke noe på meg, ikke noe på deg….

Anonymkode: 41446...c76

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Dette vitner om et forhold uten kommunikasjon. Få deg en annen kar!

Skrevet

Hvordan kan man savne noe man ikke kjenner til, altså vet hvordan er..? Man kan derimot være nysgjerrig og lure på hvordan det er.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan si at jeg har hatt en del partnere, og en stor del av de gikk aldri ned på meg. Det var først etter mange år jeg fikk meg en partner som var veldig opptatt at han ville gå ned på meg. Det var derfor RART første gang det skjedde.

Jeg savnet det vel ikke, men synes det var veldig irriterende at en mann nærmest forventet en blowjob, men jeg som kvinne ikke fikk oppleve det samme tilbake. 

Anonymkode: 9d0a6...af7

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo en del av egne preferanser når det gjelder sex, akkurat som noen kvinner ikke liker å gi mannen en blowjob.  Som ung og uerfaren er det kanskje lettere å prøve noe som er nytt, og derigjennom skape egne preferanser.  Som mann, og dersom jeg forventer blowjob så bør man gjengjelde med å slikke henne.....personlig liker jeg å gi best mulig tilfredsstillelse for min partner, og har ikke noe problem med å slikke en kvinne.  Kommunikasjon er også viktig her, det er heller ikke alle kvinner som liker å bli slikket....så det ender derfor med egne erfaringer/preferanser.  Sex er jo for nytelsens skyld, og det er viktig å kommunisere hva man synes er godt for begge parter.  Tvang eller press er ikke lurt i en sånn "setting".  Deretter er det jo også viktig å prøve seg frem ; og se/høre/føle signaler hos partner om hva som gir god tilfredsstillelse eller ikke...

Skrevet

Har bare opplevd to menn som ikke vil slikke. Man må finne seg en partner som er villig til å utfordre komfortsonen for den andres nytelse. Min oppfatning er at de fleste vil det, og at dette naturlig nok inkluderer oralsex som jeg faktisk anser som en form for primærsex på lik linje med fingre og runking. Livet er kjedelig uten variasjonen av disse tre. Da jeg var seksten og hadde min første kjæreste, var oralsex en tilvenningssak. I begynnelsen er det jo rart. Jeg gidder ikke ha en kjæreste som ikke forsøker å komme seg forbi "rart" og "litt ukomfortabelt". I tillegg er det merkelig at det ligger en forventning i samfunnet om at kvinner skal suge, men ikke om at menn skal slikke. Kvinner kommer tross alt som oftest av klitorisstimuli og er dermed mer avhengig av det "rundt" samleie. Derfor bør forventningen ligge andre veien, ettersom de fleste menn kommer av penetrering. Det er rett og slett en norm som ikke står til terrenget. Kartet er feil.

Anonymkode: 01ad2...456

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde jeg aldri godtatt. Ikke noe på meg, ikke noe på deg….

Anonymkode: 41446...c76

Jeg veit. Gitt beskjed i lang tid men han mener han får vondt i nakken og jeg bruker for lang tid. Lang tid bruker jeg ikke og hvis det går mot 15 minutter så er det fordi energien hans stresser meg når jeg må forte meg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Gitt beskjed i lang tid men han mener han får vondt i nakken og jeg bruker for lang tid.

Jeg liker å slikke, men å finne en god stilling for langvarig jobbing, kan være utfordrende. Jeg oppfordrer deg heller til å sette deg på fjeset hans. Prøv begge veier, og husk at nå bestemmer du ferdigdatoen. 

Anonymkode: efef9...e8d

Skrevet

Nei jeg har blitt slikket av alle unntatt en mann (av ca 40stk) 

Anonymkode: 35c50...d82

Skrevet

Noen som har prøvd slik  slikkelapp, eller er det alltid ubeskyttet med munnen og evt kondom i samleier?🤔

Anonymkode: b6ca4...d33

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen som har prøvd slik  slikkelapp, eller er det alltid ubeskyttet med munnen og evt kondom i samleier?🤔

Anonymkode: b6ca4...d33

Godt spm. Jeg slikker kvinner jeg er i forhold med, ellers tør jeg ikke.

Anonymkode: 54125...2af

Skrevet (endret)

Kommentaren jeg siterte er fjernet av moderator, men jeg lar resten av min bli stående likevel 🙂
(var en som hevdet at fordi han elsket å slikke var han ekspert på det..)

Jeg elsker å slikke, og kona elsker når jeg gjør det 🥰

Men det gjør meg ikke til ekspert 😉 

Er slett ikke sikert en annen kvinne synes jeg gjør det «riktig» tenker man må lære hverandre å kjenne, kommunisere hva man liker og ikke. Dermed er ikke jeg ekspert på andre enn hun jeg har hatt sex med de siste 30 årene. 😊

Endret av Geojak
Sitat er fjernet av moderator
  • Hjerte 1
Skrevet

Før jeg skal ha sex med en mann, prater jeg som regel litt om preferanser etc. Da sier jeg at jeg liker oralsex. Menn som svarer rart på det, for eksempel "hehe, da er det viktig at hun er nyvasket" eller kommer med andre liknende svar "ja, men da er det viktig at (sett inn ord)", avslår jeg høflig. Det vitner om at de ikke liker det. Det er det samme som om jeg skulle ha svart "ja, jeg liker sjokolade" og så kommet med en lang liste over hva sjokolade ikke skal være. 

Jeg har derfor nesten kun hatt sex med menn som gir meg oralsex. Har vært veldig fornøyd med de fleste! 

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Skrevet
Einus skrev (På 20.1.2023 den 9.47):

Dette vitner om et forhold uten kommunikasjon. Få deg en annen kar!

Helt enig. De fleste menn gjør dette mer enn gjerne. 

• Liker 1
Gjest DreamWorks
Skrevet (endret)

Har ikke den største referanserammen, men har ikke møtt på en mann som ikke liker dette. 

For meg er det et must i et forhold, samtidig som jeg ikke ønsker det hver gang vi har sex. Noen menn har gjerne dette som noe av det første de går til nettopp fordi de liker det så godt, og de er for dårlige til å la oss kvinnene netopp savne det. Men hadde jeg aldri fått det hadde jeg savnet det veldig!

Endret av DreamWorks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...