Gjest z Skrevet 18. desember 2005 #1 Skrevet 18. desember 2005 Hei, jeg tenkte å opplyse andre om en regel i dette forumet som jeg selv ikke hadde fått med meg før jeg snakket med admin på PM i dag. Mulig dette skulle ligget under "Ris, ros"-kategorien, men det ble også litt feil siden innlegget ikke er ment til admin, men til andre brukere. Vel: det er helt umulig å få slettet innlegg og tråder her inne, uansett årsak. Jeg ville slette noe inne på Kropp & helse-forumet (en tråd jeg selv startet med et spørsmål angående et tema jeg angrer litt på at jeg ikke skrev under "Gjest"), men dette var ikke mulig. Jeg synes det var ganske kjipt, så derfor: pass på hva dere skriver, eller logg dere ut om det er temaer som kanskje ikke er så kule å ha knyttet til seg senere.
Gjest gjest1 Skrevet 18. desember 2005 #2 Skrevet 18. desember 2005 Eller bli supermedlem så kan du slette dine egne innlegg.
Gjest z Skrevet 18. desember 2005 #3 Skrevet 18. desember 2005 Eller bli supermedlem så kan du slette dine egne innlegg. ← Kan man det?! Da er jo logikken i å ikke slette innlegg totalt meningsløs... Begrunnelsen er at man da kan "ødelegge" tråder slik at de blir uten sammenheng.
Gjest 2324 Skrevet 18. desember 2005 #4 Skrevet 18. desember 2005 Du kan jo redigere dine egne innlegg, og fjerne innholdet da!
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #5 Skrevet 18. desember 2005 Jeg har fått slettet innlegg. Skrev et innlegg jeg angret på umiddelbart og da fikset Hege det
Gjest gjest1 Skrevet 18. desember 2005 #6 Skrevet 18. desember 2005 Kan man det?! Da er jo logikken i å ikke slette innlegg totalt meningsløs... Begrunnelsen er at man da kan "ødelegge" tråder slik at de blir uten sammenheng. ← Ja, man kan slette egne innlegg når man er superbruker. Har ikke hatt så mye bruk for det, kun når data'n har hengt seg opp og innlegget plutselig er postert 3 ganger o.l.
Gjest z Skrevet 18. desember 2005 #7 Skrevet 18. desember 2005 Du kan jo redigere dine egne innlegg, og fjerne innholdet da! ← Jeg vet det, men det er jo også svar på innlegget mitt i tråden. Ergo er det ikke vits i å slette enkeltinnlegg uten at hele tråden fjernes.
Gjest 2324 Skrevet 18. desember 2005 #8 Skrevet 18. desember 2005 Jeg vet det, men det er jo også svar på innlegget mitt i tråden. Ergo er det ikke vits i å slette enkeltinnlegg uten at hele tråden fjernes. ← Men da blir jo funksjonen du får som superbruker også menigsløs..
Gjest z Skrevet 18. desember 2005 #9 Skrevet 18. desember 2005 Jeg har fått slettet innlegg. Skrev et innlegg jeg angret på umiddelbart og da fikset Hege det ← Da var det kanskje enten 1,5 år siden (da regelen kom) eller fordi det ikke var svart i tråden?
Gjest z Skrevet 18. desember 2005 #10 Skrevet 18. desember 2005 Men da blir jo funksjonen du får som superbruker også menigsløs.. ← Hm?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #11 Skrevet 18. desember 2005 Da var det kanskje enten 1,5 år siden (da regelen kom) eller fordi det ikke var svart i tråden? ← Det var nå i høst, og Smurf svarte i tråden.
Shagya Skrevet 18. desember 2005 #12 Skrevet 18. desember 2005 Jeg har også fått slettet innlegg som innlogget bruker, men dette er lenge siden. Om reglene er endret, hadde jeg satt stor pris på om ledelsen på KG hadde informert om dette. Det virker på meg som om denne begrensningen er satt for å få flest mulig til å bli betalingsmedlemmer, om det er slik at superbrukere kan slette sine egne innlegg.
Brunhilde Skrevet 18. desember 2005 #13 Skrevet 18. desember 2005 Om reglene er endret, hadde jeg satt stor pris på om ledelsen på KG hadde informert om dette. ← Denne regelen ble informert om da den ble innført. Jeg husker ikke når, men det var i "forrige" forum - altså har det ingen direkte sammenheng med superbrukerfunksjonen.
Gjest gjest1 Skrevet 18. desember 2005 #14 Skrevet 18. desember 2005 Men da blir jo funksjonen du får som superbruker også menigsløs.. ← Man får jo kun slettet sine egne innlegg så om andre i tråden refererer konkret til deg som bruker med navn og innhold så er man jo like langt ja.
Gjest z Skrevet 18. desember 2005 #15 Skrevet 18. desember 2005 Det var nå i høst, og Smurf svarte i tråden. ← Åh? Står jeg på KGs svarteliste eller noe?
Gjest Gjest Skrevet 18. desember 2005 #16 Skrevet 18. desember 2005 Hehe, det vet jeg ikke Jeg ble kontaktet av en produksjonsselskap via PM om en tv-serie, også trodde jegførst at det kanskje var mange som hadde fått samme henvendelse, og la ut en tråd om dette. Smurf svarte (hun hadde ikke blitt kontaktet). Så snakket jeg med Hege og litt Gry, for jeg var jo kontaktet "feil" (de skal gå til Hege om de ønsker kontakt med en bruker her inne). Tenkte videre på at dersom det ble slik at jeg skulle være med, så ville jo det være ganske personifiserende å ha en tråd om det liggende her, så jeg ba om å få den slettet. Jeg møtte folkene og ble filmet litt, men div omstendigheter gjorde at jeg takket nei og tipset de om andre aktuelle kandidater. Det skal sendes til våren, men uten Frysepulvers medvirkning
Shagya Skrevet 18. desember 2005 #17 Skrevet 18. desember 2005 (endret) Om dette ble informert om i forrige forum, så burde de vel også informert om dette i nytt forum. En endring av reglene er jo viktig å få med seg, og etter 5 år på KG pleier jeg ikke å lese reglene om igjen og om igjen. Forumet har jo vært igjennom store endringer, og viktige regler som dette burde bli slått stort opp. En oppfordring; Lag en informasjons-tråd som blir liggende på informasjon under "Viktig" om dette, for jeg syns dette var en nyttig opplysning. Jeg ser foressten nå at det ikke opplyses i reglene om at man ikke lengre får slettet sine innlegg. Endret 18. desember 2005 av Shagya
Gjest z Skrevet 18. desember 2005 #18 Skrevet 18. desember 2005 Hehe, det vet jeg ikke Jeg ble kontaktet av en produksjonsselskap via PM om en tv-serie, også trodde jegførst at det kanskje var mange som hadde fått samme henvendelse, og la ut en tråd om dette. Smurf svarte (hun hadde ikke blitt kontaktet). Så snakket jeg med Hege og litt Gry, for jeg var jo kontaktet "feil" (de skal gå til Hege om de ønsker kontakt med en bruker her inne). Tenkte videre på at dersom det ble slik at jeg skulle være med, så ville jo det være ganske personifiserende å ha en tråd om det liggende her, så jeg ba om å få den slettet. Jeg møtte folkene og ble filmet litt, men div omstendigheter gjorde at jeg takket nei og tipset de om andre aktuelle kandidater. Det skal sendes til våren, men uten Frysepulvers medvirkning ← Okay. Jeg synes det var helt fint at de slettet det i ditt tilfelle, men jeg ser ikke helt forskjellen på min og din sak - det må jeg si! Det er her jeg ville trodd det var mulig med en vurdering av situasjonen - men det var det da ikke, har jeg fått beskjed om.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. desember 2005 #19 Skrevet 18. desember 2005 Man får jo kun slettet sine egne innlegg så om andre i tråden refererer konkret til deg som bruker med navn og innhold så er man jo like langt ja. ← Ja, så skal man slette bør det gjøres uten at noen har brukt det du har skrevet. Jeg har slettet ting jeg har skrevet, men bare hvis det ikke har ødelagt noe av tråden.
Gjest Hege Skrevet 18. desember 2005 #20 Skrevet 18. desember 2005 Denne lå som prioritert informasjon da vi skjerpet inn dette. At vi siden har byttet forum bør ikke ha noe å si. Vi kan ikke hente fram all gammel info bare fordi tiden går. Det stemmer at vi har slettet enkelte tråder etter den tid også, men da kun dersom gode grunner tilsier det. Dette med at supermedlemmer kan slette egne tråder kom jo sammen med tilbudet for supermedlemmer, men er under vurdering. Blir den tilgangen et problem blir den fjernet. Sant og si er innlegg som er postet i forumet Kvinneguidens eiendom, noe som alle bør være klar over, ettersom de skal lese, og godta reglene våre før de registerer seg: Når du skriver et innlegg på Kvinneguiden gir du samtidig Kvinneguiden rett til å bruke innlegg og spørsmål slik de måtte ønske - på alle måter og i alle media, uten vederlag. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act=boardrules
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå