Entern Skrevet 20. januar 2023 #1 Del Skrevet 20. januar 2023 Det hender dessverre at morsomme tråder avspores av sutring, dette er en uting.👎 Derfor starter jeg herved denne tråden, der folk kan sutre så mye de bare vil. Så føler du for å sutre og klage, ikke ødelegg en morsom tråd! Post her. Go ahead. Make my day. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #2 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg er urolig på morgenkvisten. Vetsje hvorfor… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 20. januar 2023 #3 Del Skrevet 20. januar 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Det hender dessverre at morsomme tråder avspores av sutring, dette er en uting.👎 Derfor starter jeg herved denne tråden, der folk kan sutre så mye de bare vil. Så føler du for å sutre og klage, ikke ødelegg en morsom tråd! Post her. Go ahead. Make my day. Er det noe du vil sutre over aa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. januar 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 20. januar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Er det noe du vil sutre over aa? Jeg har blitt sittende her og prate i stedet for å komme meg på jobb!!😡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 20. januar 2023 #5 Del Skrevet 20. januar 2023 Hallo, hva er det med Senterpartiet etter at de kom i regjering?? De har jo blitt et Sentraliseringsparti. Hvorfor i all verden tror de at de kan fortsette å få stemmer fra distriktene når de støtter alle forslag om å ta fra distriktene og gi til sentrale strøk. Senterpartiet kommer under sperregrensa i neste stortingsvalg. Og jeg skal fryyyyde meg. Dusteparti. Og de styrer med Arbeiderpartiet - snakk om inkonsekvent parti. Lover på tro og ære at de skal satse på jernbane-effektivitet mellom Oslo og Bergen ved å bygge Ringeriksbanen, men neida -nå er plutselig bare vei viktig. De skjønner ikke at det koster i utbyggingsfasen å satse på miljø, men at det er mer miljøvennlig i det lange løp. Idioootet. Det irriterer meg at jeg stemte på disse dustene. Som ikke holdet hva de lover. Faktisk så er høyresiden myyye bedre på å holde hva de lover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå