AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #1 Skrevet 20. januar 2023 Har funnet ut at kjæreste har invitert sin x på kino og hjem til seg. Vet de har hatt kontakt og jeg har ikke sagt noe på dette,da jeg har tillit,men dette gjorde meg skikkelig såret. Føler det har blitt gjort bak min rygg,da jeg visste ingenting før jeg fant ut av det selv. Hva som skjedde hjemme hos han da,vet jeg ikke,men unngår å tenke på det. I begynnelsen av forholdet så fant jeg tilfeldig ut om et nettside når jeg lånte pcen hans. Dette fordi jeg trykket på en bokstav på søk og da kom https adresse på denne nettsiden.Dette ble begrunnet med at han var der for å slette siden.Det står siden er aktivert og registrert og det har blitt søkt på en del,men jeg vil jo gjerne tro på han.Dette var en side der man søkte etter et partner for hemmelig treff.Vi har vært sammen nå noen år. Er jeg for naiv og burde vurdere å gå ifra denne mannen? Alt annet er fint ellers og vi har det bra sammen. Vi prater om å flytte sammen,men vil ikke ha hjertet mitt knust med utroskap. Mulig alt er uskyldig ifra hans sin side også,uten at det har vært noe fysisk berøring. Anonymkode: 3d8d2...4ff
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #2 Skrevet 20. januar 2023 Nei! Løp! Jeg er egentlig ikke sånn som mener man skal oppfordre til brudd og sånt, men dette minner meg om en eks. Og det ble bare mer og mer av de tingene som man stusser over. Og det endte ikke bra for meg. Så jeg håper du stoler på den lille stemmen som tviler, den stemmen har alltid rett! Anonymkode: bd1da...d43 6
Nymerïa Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Er jeg for naiv og burde vurdere å gå ifra denne mannen? ja 6
Fremmed fugl Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 Magefølelsen min sier at du bør komme deg videre. Fortid og nåtid. Det mest sannsynlige med de opplysningene du gir, er at han ikke er de trofaste typen. Slik at hvis det er det du ønsker av et forhold, så er han ikke enn man for deg. Du kan selvfølgelig (med eller uten hjelp fra han) lage en fortelling om at han bare er god venn med eksen, men har holdt kontakten hemmelig for deg da han er redd for at du er sjalu. Med hjelp fra han kanskje du kan i tillegg lage deg en fortelling om at du er sykelig sjalu, og at det kan er naturlig at han holdt det hemmelig. En slik forklaring er selvfølgelig teoretisk mulig. Men er langt ifra den mest sannsynlige. Du kan selvfølgelig lage en fortelling om at besøk på dette nettstedet kan har vært uskyldig. Eller at det ble det etter dere ble sammen. Det han kun brukte det for å føle litt spenning, uten å ønske noe mer. Om det på det heletatt er uskyldig for deg, vet ikke jeg. Summen av disse to tingene, peker i en retning, som gjør at jeg tror at dette ikke er en man som du kan forvente deg er trofast. Så ønsker du en trofast partner så kom deg videre. PS. Ikke minst de notorisk utro, kan være herlige flotte mennesker å være sammen med, bortsett at svik og bedrag er i bakgrunnen. Dem er gode på manipulasjon og teater. Så at dere for øvrig har det fint, det hadde jeg ikke tenkt over. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei! Løp! Jeg er egentlig ikke sånn som mener man skal oppfordre til brudd og sånt, men dette minner meg om en eks. Og det ble bare mer og mer av de tingene som man stusser over. Og det endte ikke bra for meg. Så jeg håper du stoler på den lille stemmen som tviler, den stemmen har alltid rett! Anonymkode: bd1da...d43 Samme her. Nesten som om TS beskrev den første tiden med en av mine ekser. Bare å gå videre, TS. Anonymkode: d24c4...c03
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 Dropp han! Men husk mellomrom etter punktum og komma. Anonymkode: c1eef...292
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #7 Skrevet 20. januar 2023 Ville du ha invitert eksen din på kino og med hjem etterpå? Bak ryggen på kjæresten din? Hvis du synes det er utrolig respektløst og noe du aldri ville ha gjort, så har du svaret. Dessverre. Anonymkode: 4329c...889 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #8 Skrevet 20. januar 2023 Jeg er en av de som mener man kan være venn med eks, og er ikke sjalu. Men å invitere eks på kino og hjem slik, der hadde til og med jeg satt ned foten. Anonymkode: 33210...820
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #9 Skrevet 20. januar 2023 Han er nok på søken etter andre. Det var min x også. Jeg flyttet ut med felles barn. Anonymkode: c2ce2...eae
Drizzt Skrevet 20. januar 2023 #10 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har funnet ut at kjæreste har invitert sin x på kino og hjem til seg. Vet de har hatt kontakt og jeg har ikke sagt noe på dette,da jeg har tillit,men dette gjorde meg skikkelig såret. Føler det har blitt gjort bak min rygg,da jeg visste ingenting før jeg fant ut av det selv. Hva som skjedde hjemme hos han da,vet jeg ikke,men unngår å tenke på det. I begynnelsen av forholdet så fant jeg tilfeldig ut om et nettside når jeg lånte pcen hans. Dette fordi jeg trykket på en bokstav på søk og da kom https adresse på denne nettsiden.Dette ble begrunnet med at han var der for å slette siden.Det står siden er aktivert og registrert og det har blitt søkt på en del,men jeg vil jo gjerne tro på han.Dette var en side der man søkte etter et partner for hemmelig treff.Vi har vært sammen nå noen år. Er jeg for naiv og burde vurdere å gå ifra denne mannen? Alt annet er fint ellers og vi har det bra sammen. Vi prater om å flytte sammen,men vil ikke ha hjertet mitt knust med utroskap. Mulig alt er uskyldig ifra hans sin side også,uten at det har vært noe fysisk berøring. Anonymkode: 3d8d2...4ff Huff. Jeg skal være ærlig. Han er utro. Hvis han ikke har gjennomført det ennå, så er han like før han gjør det. Du trenger ikke investere mer tid i dette forholdet. Prøv å finne deg en mann som respekterer deg.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #11 Skrevet 20. januar 2023 Bare gå. Jeg er venn med min eks, men skjuler jo ikke for kjæresten min at vi henger. Skal man gjøre ting man lett forstår partner kan reagere på, skal man være helt åpen og ærlig. Anonymkode: fdd78...183
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #12 Skrevet 20. januar 2023 Hvis alt er bra i forholdet ellers som du skriver. Hvorfor tar du ikke en prat med han om dette? Hva sier han til alt dette? Ser ikke han at det er litt rart å invitere sin ekskjæreste på kino og hjem etterpå? Som man vanligvis gjør på date? Anonymkode: 8bd12...1fa
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #13 Skrevet 20. januar 2023 Drizzt skrev (45 minutter siden): Huff. Jeg skal være ærlig. Han er utro. Hvis han ikke har gjennomført det ennå, så er han like før han gjør det. Du trenger ikke investere mer tid i dette forholdet. Prøv å finne deg en mann som respekterer deg. Enig. En mann som ikke er over eksen, og inviterer henne åpent hjem foran nesa på kjæresten, er ikke klar for et nytt forhold. Jeg hadde gått. Anonymkode: 48c8a...9ce
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #14 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvis alt er bra i forholdet ellers som du skriver. Hvorfor tar du ikke en prat med han om dette? Hva sier han til alt dette? Ser ikke han at det er litt rart å invitere sin ekskjæreste på kino og hjem etterpå? Som man vanligvis gjør på date? Anonymkode: 8bd12...1fa "Litt" rart å ha en kino- og hjemmedate med en annen dame når man har kjæreste? Det er ikke "litt" rart, det er uakseptabelt. Anonymkode: 48c8a...9ce 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå