AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Hvorfor er det slik? Anonymkode: df891...93c 1 1
tøydokka Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Det er ikke min erfaring. For de mennene jeg har vært med har min orgasme vært det viktigste, så lar jeg han kjøre inn og ut greiene til han kommer etter at jeg er fornøyd. 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Det er da ikke nødvendigvis slik! Forstår meg ikke på sånne ego-menn. Vil de ikke at hun skal nyte å ha sex med ham? De må være seksuelle idioter. Anonymkode: d4511...fbd 6
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 Heldigvis mange menn som har skjønt at sex skal være godt for begge, men ja, det finnes for mange menn som ikke forstår at begge to selvfølgelig skal ha tilfredsstillende sex. Man kan jo lure på om de er vokst opp bak en stein, når de i 2023 ikke har fått med seg slikt, men noen har bare tungt for det tydeligvis. Anonymkode: 875e0...7c2 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 Det hører ikke til i min virkelighet i alle fall. Anonymkode: f4a7d...35a 1
Hippogriff Skrevet 20. januar 2023 #7 Skrevet 20. januar 2023 Menn som utviser et slikt kvinnesyn er det da virkelig ingen grunn til å belønne med sex. Det fins mer enn nok av den skikkelige sorten menn. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #8 Skrevet 20. januar 2023 Jeg tror dette er mest vanlig blant unge menn eller med ONS. Det er min generelle erfaring at menn ønsker å tilfredsstille meg. Anonymkode: e9a59...802
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #9 Skrevet 20. januar 2023 Biologi. Sæd må til for å befrukte egg, kvinners orgasme er ikke nødvendig for å reprodusere. Anonymkode: 408ec...409 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #10 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Biologi. Sæd må til for å befrukte egg, kvinners orgasme er ikke nødvendig for å reprodusere. Anonymkode: 408ec...409 Veldig heldig at de fleste av oss har sex for nytelse da, og ikke for å lage barn. Gidder du ikke gi kvinnen nytelse er det ikke vits i å fortsette med å ha sex med deg, så det er jo å skyte seg selv i foten. Lage barn gjør de fleste av oss kun et par ganger i livet. Anonymkode: 875e0...7c2 2 3
feliek54 Skrevet 20. januar 2023 #11 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor er det slik? Anonymkode: df891...93c Å er det slik. Det mener ikke jeg. For meg er det viktig med gjensidig nytelse 1
Mcdonald Skrevet 20. januar 2023 #12 Skrevet 20. januar 2023 Enten det, eller så har du hatt sex med feil personer, ikke tatt ansvar for egen nytelse, vært dårlig til å kommunisere eller har for høye forventninger... Jeg skal love deg at det kun er et fåtall av menn som ikke bryr seg om dama får en orgasme. Men vi er hverken tankelesere, eller super elskere uten litt veiledning, så hvis vi ikke vet; om du har fått orgasme, hvordan du får orgasme eller om du liker det på ene eller andre måten, så kan vi ikke hjelpe til. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #13 Skrevet 20. januar 2023 Det kommer jo av at kanonen går av når den går av, og hvis ikke dama har fått sitt under forspillet, må fokus for mannen være å forsinke spruten. Da kan det virke som han gir blaffen i dama, men egentlig er det stikk motsatt. Avgangstiden krever trening for å styre, ofte går det uansett enten han vil eller ei. Anonymkode: d9ffa...66b
herzeleid Skrevet 20. januar 2023 #14 Skrevet 20. januar 2023 Det høres litt misforstått ut. Stort sett er det nok mer et resultat av at det "ble sånn" enn at en ønsker det slik, selv om det kanskje fortoner seg noe annerledes om det er snakk om en relasjon der en kun "tømmer seg". 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #15 Skrevet 20. januar 2023 Mcdonald skrev (49 minutter siden): Enten det, eller så har du hatt sex med feil personer, ikke tatt ansvar for egen nytelse, vært dårlig til å kommunisere eller har for høye forventninger... Jeg skal love deg at det kun er et fåtall av menn som ikke bryr seg om dama får en orgasme. Men vi er hverken tankelesere, eller super elskere uten litt veiledning, så hvis vi ikke vet; om du har fått orgasme, hvordan du får orgasme eller om du liker det på ene eller andre måten, så kan vi ikke hjelpe til. Joda, man kan alltids hjelpe noe til. De fleste menn vet at kvinner trenger stimuli av klitoris for å komme. Vet de ikke det, bør de uansett være nok opptatt av det til å søke på nett. Av dette følger at menn bør skjønner at de må fingre og slikke kvinnen. Anonymkode: 55e72...687 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #16 Skrevet 20. januar 2023 herzeleid skrev (17 minutter siden): Det høres litt misforstått ut. Stort sett er det nok mer et resultat av at det "ble sånn" enn at en ønsker det slik, selv om det kanskje fortoner seg noe annerledes om det er snakk om en relasjon der en kun "tømmer seg". Ingenting bare blir sånn. Man velger alltid. Anonymkode: 55e72...687 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #17 Skrevet 20. januar 2023 Jeg hører denne klisjeen stadig vekk, men min erfaring er motsatt. Anonymkode: 295ce...1fa 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #18 Skrevet 20. januar 2023 Kjenner meg ikke igjen i det hele tatt, men nå har jeg vært singel så lenge at jeg strengt tatt ikke husker hvordan sex kjennes ut lenger heller. Anonymkode: e3314...204
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #19 Skrevet 20. januar 2023 Her er det motsatt. Det som tenner meg mer en noe annet er hennes nytelse. Om jeg får orgasme selv er underordnet. En orgasme kan jeg fikse meg selv på 2 minutter akkurat når jeg vil om så. Tipper jeg har orgasme ca 50% av gangene vi har sex. Når hun er «ferdig» med sine orgasmer, så et morro ofte over for min del også. Da er jeg mer en fornøyd og har sjelden behov for å «fullføre» for egen del. Anonymkode: 90aad...8e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #20 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer jo av at kanonen går av når den går av, og hvis ikke dama har fått sitt under forspillet, må fokus for mannen være å forsinke spruten. Da kan det virke som han gir blaffen i dama, men egentlig er det stikk motsatt. Avgangstiden krever trening for å styre, ofte går det uansett enten han vil eller ei. Anonymkode: d9ffa...66b Men hvorfor dele opp sexen på den måten? Hva er forspill? Kommer det et etterspill? En hovedrett? Jeg Skjønner meg ikke helt på den måten å ha sex på. Høres veldig forutbestemt og kjedelig ut. Da vi har sex, er vi ofte ferdige og fornøyde uten at vi noen gang kommer til samleie/penetrasjon. Noen ganger har vi kjapt samleie/penetrasjon og masse tid etterpå med annen sex. Selve penetrasjonen/samleie er jo langt fra det deiligste med sex ofte. Anonymkode: 90aad...8e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå