AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Han var utro i fylla to ganger og etter mye styr har jeg bestemt meg for å fortsette forholdet, men har fullstendig mistet sexlysten og nå sover jeg på gjesterommet. Vi krangler ikke lenger om utroskapen, han har lagt seg flatt i månedsvis og beklaget, og vi går til parterapi. Vi hadde sex med en gang etter at han fortalte om utroskapen men nå 5 mnd senere har det stoppet helt opp fra min sin side. Tror det må være en forsinket reaksjon på utroskapen, og det mente parterapeuten også. Hva gjør jeg? Anonymkode: dcaa3...22f 1
Isambard Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Venter litt og ser det an. Livet er langt og det kan være en fase. Jeg har lyst til å si "dump" men respekterer at du ønsker å fortsette forholdet. 4 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Slår opp. Det blir ikke bedre Anonymkode: b3730...c8e 8
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Terapeuten sier jeg skal flytte for meg selv for å få ting på avstand og for å finne tilbake til meg selv og hva jeg ønsker. Flytter jeg ut for å finne meg selv, klarer ikke han seg økonomisk mtp boutgifter, så det holder meg tilbake. Ts Anonymkode: dcaa3...22f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 Jeg opplevde utroskap men at han ikke gikk hele veien, kun prøvde å få en dame på hotellet men mislykkes, likevel var forholdet ødelagt. Klarte aldri å tilgi. Anonymkode: b9af2...e88 9 2
Einus Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 Sikkert en veldig vanskelig situasjon for deg. Føler med deg. Leit når sånt noe skjer. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg opplevde utroskap men at han ikke gikk hele veien, kun prøvde å få en dame på hotellet men mislykkes, likevel var forholdet ødelagt. Klarte aldri å tilgi. Anonymkode: b9af2...e88 Han var ikke interessert i noe forhold med damene han var med, kun sex og det gjør det bare enda mer vanskelig å forstå for meg siden han fikk sex her hjemme. Ts Anonymkode: dcaa3...22f 4 1
Isambard Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han var ikke interessert i noe forhold med damene han var med, kun sex og det gjør det bare enda mer vanskelig å forstå for meg siden han fikk sex her hjemme. Ts Anonymkode: dcaa3...22f Han har lite impulskontroll. Er han villig til å slutte helt å drikke på fest? Jeg er i utgangspunktet tilhenger av å gi folk nye sjanser, men da må de vise reell endring.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 Isambard skrev (28 minutter siden): Han har lite impulskontroll. Er han villig til å slutte helt å drikke på fest? Jeg er i utgangspunktet tilhenger av å gi folk nye sjanser, men da må de vise reell endring. Han har sluttet helt å drikke. Ts Anonymkode: dcaa3...22f 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #10 Skrevet 19. januar 2023 Han vil ikke ha sex med deg mer, du er utdattert, han finner ny, fremfor å skille seg, klassisk mann! Anonymkode: 98b57...97a 1 1
I Grosny Skrevet 19. januar 2023 #11 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Han var utro i fylla to ganger og etter mye styr har jeg bestemt meg for å fortsette forholdet, men har fullstendig mistet sexlysten og nå sover jeg på gjesterommet. Vi krangler ikke lenger om utroskapen, han har lagt seg flatt i månedsvis og beklaget, og vi går til parterapi. Vi hadde sex med en gang etter at han fortalte om utroskapen men nå 5 mnd senere har det stoppet helt opp fra min sin side. Tror det må være en forsinket reaksjon på utroskapen, og det mente parterapeuten også. Hva gjør jeg? Anonymkode: dcaa3...22f Hvor gamle er barna deres?
Blomsterpiken_ Skrevet 19. januar 2023 #12 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Terapeuten sier jeg skal flytte for meg selv for å få ting på avstand og for å finne tilbake til meg selv og hva jeg ønsker. Flytter jeg ut for å finne meg selv, klarer ikke han seg økonomisk mtp boutgifter, så det holder meg tilbake. Ts Anonymkode: dcaa3...22f Det er ikke ditt ansvar å sørge for at han skal ha et sted å bo og klare seg økonomisk. Hør på terapeuten og prioriter deg selv! 7 1 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #13 Skrevet 19. januar 2023 Uff…? Skal du gidde en gang til? Er det vits? Anonymkode: 98b57...97a 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #14 Skrevet 19. januar 2023 I Grosny skrev (10 minutter siden): Hvor gamle er barna deres? Spiller ingen rolle! Anonymkode: 98b57...97a
norw Skrevet 19. januar 2023 #15 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Slår opp. Det blir ikke bedre Anonymkode: b3730...c8e Det vet man ikke. Folk er forskjellige. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #16 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Han vil ikke ha sex med deg mer, du er utdattert, han finner ny, fremfor å skille seg, klassisk mann! Anonymkode: 98b57...97a Det er jeg som har mistet sexlysten 5 måneder etter at han var utro. Han sier han savner nærhet fra meg. Ts Anonymkode: dcaa3...22f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #17 Skrevet 19. januar 2023 I Grosny skrev (21 minutter siden): Hvor gamle er barna deres? 13 Ts Anonymkode: dcaa3...22f 1
I Grosny Skrevet 19. januar 2023 #18 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spiller ingen rolle! Anonymkode: 98b57...97a Uenig. Barna betyr alt. Men de kan også bety at man må bryte. Mor ansvar er å holde seg fysisk og psykisk i så god tilstand at hun kan stille opp for barna så lenge som mulig. Et par som har mistet kjærlighet og begjær kan fint bo sammen som kamerater og samarbeide om barneoppdragelse dersom de trives som venner. Sex kan de klare seg uten, eller finne andre steder. Utroskap er imidlertid noe som også kan ødelegge vennskap, så det er et stort problem. 3
I Grosny Skrevet 19. januar 2023 #19 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 13 Ts Anonymkode: dcaa3...22f Jeg sier ikke at dere skal gjøre slik eller sånn, men tenker uansett at det er fint å fortsette med parterapi. Jeg ønsker deg at du får det fint. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #20 Skrevet 20. januar 2023 Jeg løste det med å være utro selv 🫢 Ga meg ikke spesielt mye, men jeg ville ellers ikke klart å gå videre. Fortalte om det, og vi dro i samtaleterapi og har det veldig bra sammen nå, to år etter. Anonymkode: 8f6a3...286 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå