AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Har vært plaget med dobbeltslag/trippelslag tidligere, mest i perioder med mye stress og altfor mye kaffe. (Sjekket den gang med stresstest av hjertet, var ikke noe farlig da). Er 8 uker på veg og har merket en økning i plagene. Får også blodtrykksfall av ingenting. Andre som opplever det? Ganske ubehagelig. Anonymkode: 036ba...0d3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Helt vanlig å få blodtrykksfall, hjertebank osv når man er gravid ja. Vil anta at det også kan føre til hyppigere dobbeltslag også hvis man allerede har det. Blodvolumet øker en del, blant annet. Anonymkode: ef799...b9d 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Jeg hadde helt ekstremt med ekstraslag i graviditeten, det ble bare verre og verre for hver måned. Håpte det skulle ordne seg etter fødselen, men det ble ikke bedre før barnet var ca 1.5 år (sluttet å amme da han var 13 mnd). Det må være noe med hormonene som gjør det. Anonymkode: abd10...c00
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Jeg hadde null (merkbare) ekstraslag i graviditeten! Så merkelig… Har en del av de til vanlig. Anonymkode: 2b98b...913
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 Jeg fikk også flere ekstraslag i graviditeten. Hadde også høy puls til tider som sannsynligvis skyldtes blodtrykksfall. Anonymkode: 8b7ae...a30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå