AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Du som er erfaren innen BDSM hva er dine beste tips til en nybegynner? Anonymkode: 976e5...8fd
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Finn deg en god partner og utforsk sammen. Inne finn en random person. BDSM kan være veldig intimt og krever trygghet og er langt langt bedre med en fast partner. Tillat prøving og feiling. Oftest går det ikke etter slik man fantaserte. Det tar tid å finne ut hva man faktisk liker og er komfortabel med. Så åpenhet med partner, å ikke bli irritert når man ikke går langt nok eller går litt for langt er viktig. Å kunne si stopp tidlig og ha aksept for at partner ikke gjorde noe galt men bare at man traff noe man ikke likte er viktig (med mindre partner bevisst overtrødde dine grenser selvsagt). Anonymkode: d069c...5b8 1
SlemUlv Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Last ned en BDSM sjekkliste, gå gjennom den alene. Les, les og les mer. Om du tror du har lest nok, les enda mer. Personlig vil jeg også anbefale å melde seg inn i en lokal bdsm forening, men det blir jeg omtrent skutt for her inne
fjær Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Vet du hva BDSM er? Du ønsker tips som nybegynner, mitt tips les deg opp. Bdsm er ikke noe du kaster deg uti. Ikke er det nødvendigvis sex heller. Du må kjenne etter, er du dominant, submissiv, eller switch? Å melde seg inn i en lokal bdsm klubb er gull. Du får snakket med andre, vært med på fester, sett på litt forskjellig lek. Og kanskje også finne noen å leke med. Bruk tid på å bli godt kjent med den du vil leke med. Dette er ikke noe one night stand som du hooker opp med for kvelden. 1
Elaine Marley Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
Snok1 Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 Jeg vil si at det beste er å finne en partner som du harmonerer med og som du kan utvikle deg sammen med. Dette er dessverre ikke noe man bare kan bestemme seg for og så er det gjort før måneden er over.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #7 Skrevet 20. januar 2023 Godt tips, som andre har kommet med her, å lese om temaet - og da spesielt de spesifikke preferansene du har. Tenke gjennom dine grenser, og hvilke type forhold du kan tenke deg. Ønsker du f.eks. en "lekepartner" altså en person du møter hovedsaklig for å drive med BDSM sammen med, eller ønsker du helst en kjæreste du kan praktisere BDSM med? Forskjellen er veldig stor! Jeg selv prøvde i mange år "lekepartnere," men det ble trist etterhvert. Mye bedre, for meg i alle fall, å dele noe så personlig og intimt som BDSM er med en partner du er glad i og har som kjæreste slik at man bedre kan ta vare på hverandre og utvikle seg sammen. Men her er vi jo ulike -noen foretrekker en kjæreste, andre lekepartnere. Du får tenke etter hva du trenger og trives med. Og, ALDRI møt en person for første gang hjemme hos en av dere! Offentlig sted er best, gjelder for alle som møter noen via nettet. Om du ønsker å møte mennesker ansikt til ansikt og finne ut av BDSM gjennom samtaler, så er Kammeret i Tønsberg et hyggelig sted med mange folk som kan snakke med deg. Nonna i Oslo er vel ikke kjent for å inkludere nye, ville styrt unna der -det er også stort sett folk i 20-årene der, så ganske kjedelig og homogent egentlig. Og: Dersom du har psykiske utfordringer eller problemer, så styr unna BDSM inntil du har løst opp i dette og fått det bra med deg selv. Da kan du oppleve sunn BDSM. Lykke til. Anonymkode: 7a139...8c4
Fioljenta Skrevet 21. januar 2023 #8 Skrevet 21. januar 2023 Små skritt med fokus på trygghet! BDSM kan være en utrolig intim og nær greie. Det handler ikke om å undertrykke eller bli undertrykt, men et helt nytt nivå av tillit. Sånn ser i alle fall jeg på det. Og når tilliten er på plass, er det utrolig mye innen BDSM som kan utforskes. Du trenger ikke å gå all-in fra start. Finn noen elementer du har lyst til å teste ut og begynn forsiktig.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.1.2023 den 11.21): Godt tips, som andre har kommet med her, å lese om temaet - og da spesielt de spesifikke preferansene du har. Tenke gjennom dine grenser, og hvilke type forhold du kan tenke deg. Ønsker du f.eks. en "lekepartner" altså en person du møter hovedsaklig for å drive med BDSM sammen med, eller ønsker du helst en kjæreste du kan praktisere BDSM med? Forskjellen er veldig stor! Jeg selv prøvde i mange år "lekepartnere," men det ble trist etterhvert. Mye bedre, for meg i alle fall, å dele noe så personlig og intimt som BDSM er med en partner du er glad i og har som kjæreste slik at man bedre kan ta vare på hverandre og utvikle seg sammen. Men her er vi jo ulike -noen foretrekker en kjæreste, andre lekepartnere. Du får tenke etter hva du trenger og trives med. Og, ALDRI møt en person for første gang hjemme hos en av dere! Offentlig sted er best, gjelder for alle som møter noen via nettet. Om du ønsker å møte mennesker ansikt til ansikt og finne ut av BDSM gjennom samtaler, så er Kammeret i Tønsberg et hyggelig sted med mange folk som kan snakke med deg. Nonna i Oslo er vel ikke kjent for å inkludere nye, ville styrt unna der -det er også stort sett folk i 20-årene der, så ganske kjedelig og homogent egentlig. Og: Dersom du har psykiske utfordringer eller problemer, så styr unna BDSM inntil du har løst opp i dette og fått det bra med deg selv. Da kan du oppleve sunn BDSM. Lykke til. Anonymkode: 7a139...8c4 Ja og i Kristiansand har de SMuget, men styr unna der om du ikke ønsker at venner,fam og jobb skal vite det. Vet om flere som trodde de kunne dra dit å være anonym, men det skjedde ikke. Ville dra dit selv helt frem til jeg hørte dette. Når det da skjedde flere som ikke da kjente hverandre, så nei takk. Dette gjelder da de som sitter i div ansvarsroller, så ikke gjestene deres som har gjort dette. Var lett å spore tilbake til opphavet av sladderet. Anonymkode: 2ee6f...1a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå