Gå til innhold

Kunne tenke meg å prøve BDSM, men hvor finner man partner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne tenke meg å prøve BDSM. Jeg er da submissive og er egentlig veldig åpen for det å forsøke alt. Men hvor finner man da en partner? Finnes det noen nettsider spesifikt for det?

Anonymkode: dd0d8...07b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fetlife

Anonymkode: 94170...f45

• Liker 2
Skrevet

Husk at fetlife ikke er satt opp som en dating side, så det er ikke noe lett asl søk der. 

Det er mer som en kinky facebook. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Lyst-Club

Skrevet
SlemUlv skrev (14 timer siden):

Husk at fetlife ikke er satt opp som en dating side, så det er ikke noe lett asl søk der. 

Det er mer som en kinky facebook. 

Svært mange, om ikke de fleste, bruker den som datingside. Jeg møtte selv kjæresten via fetlife, så ja, definitivt en datingside.

Anonymkode: 563d2...dfe

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Svært mange, om ikke de fleste, bruker den som datingside. Jeg møtte selv kjæresten via fetlife, så ja, definitivt en datingside.

Jeg sa ikke at folk ikke brukte det som det, jeg sa den ikke er SATT OPP som dette, noe den ikke er :) 

Bare fordi folk finner partnere der, betyr ikke det at siden er satt opp til å være en dating side. 

Skrevet
SlemUlv skrev (32 minutter siden):

Jeg sa ikke at folk ikke brukte det som det, jeg sa den ikke er SATT OPP som dette, noe den ikke er :) 

Bare fordi folk finner partnere der, betyr ikke det at siden er satt opp til å være en dating side. 

Det er nå så, men den fungerer i alle fall som en datingside for mange. Og det er jo ikke negativt, mange som har møttes via fetlife. :)

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonser. Elaine Marley, mod. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...