AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Jeg kunne tenke meg å prøve BDSM. Jeg er da submissive og er egentlig veldig åpen for det å forsøke alt. Men hvor finner man da en partner? Finnes det noen nettsider spesifikt for det? Anonymkode: dd0d8...07b
SlemUlv Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Husk at fetlife ikke er satt opp som en dating side, så det er ikke noe lett asl søk der. Det er mer som en kinky facebook. 1
Elaine Marley Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #7 Skrevet 20. januar 2023 SlemUlv skrev (14 timer siden): Husk at fetlife ikke er satt opp som en dating side, så det er ikke noe lett asl søk der. Det er mer som en kinky facebook. Svært mange, om ikke de fleste, bruker den som datingside. Jeg møtte selv kjæresten via fetlife, så ja, definitivt en datingside. Anonymkode: 563d2...dfe
SlemUlv Skrevet 20. januar 2023 #8 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Svært mange, om ikke de fleste, bruker den som datingside. Jeg møtte selv kjæresten via fetlife, så ja, definitivt en datingside. Anonymkode: 563d2...dfe Jeg sa ikke at folk ikke brukte det som det, jeg sa den ikke er SATT OPP som dette, noe den ikke er Bare fordi folk finner partnere der, betyr ikke det at siden er satt opp til å være en dating side.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #9 Skrevet 20. januar 2023 SlemUlv skrev (32 minutter siden): Jeg sa ikke at folk ikke brukte det som det, jeg sa den ikke er SATT OPP som dette, noe den ikke er Bare fordi folk finner partnere der, betyr ikke det at siden er satt opp til å være en dating side. Det er nå så, men den fungerer i alle fall som en datingside for mange. Og det er jo ikke negativt, mange som har møttes via fetlife. Anonymkode: 563d2...dfe
Elaine Marley Skrevet 20. januar 2023 #10 Skrevet 20. januar 2023 Tråden er ryddet for kontaktannonser. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå