AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Jeg sendte en melding via kundeservice at jeg ønsket å slette profilen min hos dem. Ett par dager seinere fikk jeg en e-post med informasjon som jeg måtte svare på, sikkert fordi de skal vite at det faktisk var jeg som ønsket dette. Så jeg svarte på de sikkerhetsspørsmålene deres, og sendte inn. Men deretter hørte jeg null og niks, i løpet av cirka to uker. Men når jeg forsøkte å logge inn på kontoen min hos dem (bare for å undersøke om dette faktisk fungerte, eller om hele greia var slettet) så kom jeg inn på profilen min igjen. Alle bestillinger jeg noensinne har gjennomført var jo selvfølgelig oppført, sammen med navn / adresse, og så videre. Hvor lang tid tar det egentlig å slette sånne ting? hvis det er mulig å slette i det hele tatt da?? Anonymkode: 95a47...8d8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Reign skrev (54 minutter siden): Hvorfor vil du slette den? Trenger den ikke lenger. Og har ikke lyst til ha sånne personlige opplysninger flytende rundt overalt... Anonymkode: 95a47...8d8 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 ingen som har peiling på dette? Anonymkode: 95a47...8d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå