anonym1312 Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Hei, jeg kjøpte et hus i sommer som jeg leier ut (førstegangskjøp) pga studier i Oslo. Det tar ca 45min å kjøre bil dit fra her jeg bor nå og ca en time inn til Oslo derifra. Jeg kunne tenkt meg å flytte dit evt etter studiene og lage utleiedel nede i kjelleren. MEN Samboeren er egentlig helt imot det og mener det er altfor langt unna. Veldig lei situasjon egentlig.. Hun vil heller ikke prøve det. Håper på litt tips på hvordan man kan løse dette. (Huset ble kjøpt av en familierelasjon til en vesentlig lavere pris enn markedsverdi) mvh M26
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Kan ikke du heller fortsette og leie ut, og så kan dere leie noe sammen i Oslo? Det er jo mye hyggeligere når man studerer Anonymkode: 7de1d...14b
anonym1312 Skrevet 19. januar 2023 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan ikke du heller fortsette og leie ut, og så kan dere leie noe sammen i Oslo? Det er jo mye hyggeligere når man studerer Anonymkode: 7de1d...14b Vi leier sammen nå, rett utenfor Oslo. Det går egentlig ganske bra altså. Men jeg har på følelsen av at hun føler jeg overkjørte ved kjøp av huset. Jeg måtte bare gripe den sjansen med kjøpet. Vil jo at vi skal eie noe sammen senere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå