Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #1 Del Skrevet 27. oktober 2002 http://www.expressen.se/article.asp?id=127237 ........ fryktelig mye undersøkelser på dette for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2002 #2 Del Skrevet 27. oktober 2002 Ja det var da voldsomt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #3 Del Skrevet 27. oktober 2002 man er visst mer fruktbare om høsten og sto det...og man kan risikere at hormonene løper løpsk !..rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 27. oktober 2002 #4 Del Skrevet 27. oktober 2002 ...og jeg som trodde det var om våren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #5 Del Skrevet 27. oktober 2002 jaaaa...det kommer sikkert en av de samme undersøkelsene til våren også :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 27. oktober 2002 #6 Del Skrevet 27. oktober 2002 Åh jasså. Da skal gubben settes i løpestreng når han kommer hjem så får han løpt det av seg her ute under miiiin oppsikt. Kjærringa har talt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #7 Del Skrevet 27. oktober 2002 Åh jasså. Da skal gubben settes i løpestreng når han kommer hjem så får han løpt det av seg her ute under miiiin oppsikt. Kjærringa har talt ja jaggu.. gin såpass mye bånd at han kommer seg fra kjøleskapet og til tvn og vice versa da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 27. oktober 2002 #8 Del Skrevet 27. oktober 2002 Åh jasså. Da skal gubben settes i løpestreng når han kommer hjem så får han løpt det av seg her ute under miiiin oppsikt. Jeg skrev ute, og da mener jeg ute. Han får prise gud for at det er oppholdsvær i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2002 #9 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg skrev ute, og da mener jeg ute. Han får prise gud for at det er oppholdsvær i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. oktober 2002 #10 Del Skrevet 27. oktober 2002 ...og jeg som trodde det var om våren.... .......trodde jeg også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2002 #11 Del Skrevet 3. november 2002 Stakkars naive jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2002 #12 Del Skrevet 3. november 2002 Stakkars naive jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hva for et grunnlag har du for det da ..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå