AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Var ute på fest i helgen med flere av kollegaene mine , deriblant en jeg har hatt et godt øye til lenge. Vi har flørtet tidligere ,men denne gangen endte vi opp med å råkline i et smug. Dagen etterpå fikk jeg mange meldinger,der han skreiv han var glad i meg osv, og på jobb har det vært bra stemning. De to siste dagene har han svart kortere på meldingene mine ,og tidligere har han plutselig blitt "kald" i perioder der vi har sendt masse meldinger og flørtet mye via teksting. Han sier selv at han fikk kalde føtter den gangen fordi vi er kollegaer i et lite firma, men jeg kjenner jeg er i ferd med å bli hekta. Alt var så fint etter helgen og nå er det kjølig igjen.. hva kan jeg gjøre? Ta en prat med ham om det, eller prøve å skru av selv? Og hvordan klarer jeg glemme ham?? Anonymkode: ba7ad...bf7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta en prat med ham om det, eller prøve å skru av selv? Og hvordan klarer jeg glemme ham?? Skru av og oppfør deg som vanlig på jobb. Bare dumt å forelske seg i en kollega. Og jo mer kostbar du er, jo mer tenker jeg han vil ha deg tilbake. Bare for å gjøre deg varm i trøya igjen og så like kald etterpå. Sann mitt ord!! Anonymkode: 1918d...645 9 4
Rødstrupa Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Var ute på fest i helgen med flere av kollegaene mine , deriblant en jeg har hatt et godt øye til lenge. Vi har flørtet tidligere ,men denne gangen endte vi opp med å råkline i et smug. Dagen etterpå fikk jeg mange meldinger,der han skreiv han var glad i meg osv, og på jobb har det vært bra stemning. De to siste dagene har han svart kortere på meldingene mine ,og tidligere har han plutselig blitt "kald" i perioder der vi har sendt masse meldinger og flørtet mye via teksting. Han sier selv at han fikk kalde føtter den gangen fordi vi er kollegaer i et lite firma, men jeg kjenner jeg er i ferd med å bli hekta. Alt var så fint etter helgen og nå er det kjølig igjen.. hva kan jeg gjøre? Ta en prat med ham om det, eller prøve å skru av selv? Og hvordan klarer jeg glemme ham?? Anonymkode: ba7ad...bf7 Kjenner meg såååå godt igjen. Prøv å gi det litt tid. La han få sjansen til å komne deg i møte. Til sammenligning så begynte jeg i ny jobb og rotet med en kollega. Jeg hadde skikkelig angst påfølgende 2-3 uker. Deretter ble vi sammen. Jeg fridde til han året etter og til sommeren har vi vært gift 22 år. Endret 19. januar 2023 av Rødstrupa 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Rødstrupa skrev (2 minutter siden): Kjenner meg såååå godt igjen. Prøv å gi det litt tid. La han få sjansen til å komne deg i møte. Til sammenligning så begynte jeg i ny jobb og rotet med en kollega. Jeg hadde skikkelig angst påfølgende 2-3 uker. Deretter ble vi sammen. Jeg fridde til han året etter og til sommeren har vi vært gift 22 år. Hvordan gikk du frem i de 2-3 neste ukene ? Sa du hva du følte eller spilte du kald? Anonymkode: ba7ad...bf7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skru av og oppfør deg som vanlig på jobb. Bare dumt å forelske seg i en kollega. Og jo mer kostbar du er, jo mer tenker jeg han vil ha deg tilbake. Bare for å gjøre deg varm i trøya igjen og så like kald etterpå. Sann mitt ord!! Anonymkode: 1918d...645 Hvorfor skulle han gjøre det..? Anonymkode: ba7ad...bf7
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor skulle han gjøre det..? Anonymkode: ba7ad...bf7 Fordi han allerede har gjort det en gang. Han venter bare på at du skal komme krypende. Og blir du avvisende, blir han på hugget, så får han deg dit han ønsker og vips, så er han kald igjen. Anonymkode: 1918d...645
Rødstrupa Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan gikk du frem i de 2-3 neste ukene ? Sa du hva du følte eller spilte du kald? Anonymkode: ba7ad...bf7 Jeg sa ikke så mye men følte meg utilpass og angret litt på det der og da pga. vi jobbet jo sammen og det kunne blitt vanskelig. Var naturlig hyggelig mot han men holdt litt avstand. Han var akkurat blitt vraket mens jeg hadde vært alene i 5 år. Men som sagt det gikk seg til. La han være ‘’i fred’’ og se om tar opp kontakten igjen.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 Hvis begge er single så er det jo bare den kollegabiten som er litt kinkig. Anonymkode: 82aa6...03b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi han allerede har gjort det en gang. Han venter bare på at du skal komme krypende. Og blir du avvisende, blir han på hugget, så får han deg dit han ønsker og vips, så er han kald igjen. Anonymkode: 1918d...645 Du tar det for gitt at det er en manipulasjon ute og går? Jeg leser at de har vært ganske likeverdige med på å gå over denne streken, og en vanlig mann kan fort bli revet med, til anger og konsekvenstenking slår inn. Det er lov til å synes at noe er en god idé en dag, og omvendt dagen etterpå. Anonymkode: 602a0...244
Hege899 Skrevet 20. januar 2023 #10 Skrevet 20. januar 2023 Er vel også mulig at han blir stresset og nervøs ,og derfor trekker seg til tilbake?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #11 Skrevet 20. januar 2023 Ikke spill noe. Hva vil du? Anonymkode: 05a87...40b 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #12 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke spill noe. Hva vil du? Anonymkode: 05a87...40b Jeg vil flørte, ha bekreftelser og ha "noe på gang" uten at vi trenger å bli kjærester med det første. Merker jeg er glad i ham. Anonymkode: ba7ad...bf7
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #13 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Fordi han allerede har gjort det en gang. Han venter bare på at du skal komme krypende. Og blir du avvisende, blir han på hugget, så får han deg dit han ønsker og vips, så er han kald igjen. Anonymkode: 1918d...645 Hvorfor tror du alle menn er slik? Anonymkode: ba7ad...bf7
Sarabana Skrevet 21. januar 2023 #14 Skrevet 21. januar 2023 Ligg unna , han er ikke helt god og du vil bare bli såret gang på gang og et forhold skal ikke være på den måten
Anonym90059005 Skrevet 21. januar 2023 #15 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.1.2023 den 10.17): Jeg vil flørte, ha bekreftelser og ha "noe på gang" uten at vi trenger å bli kjærester med det første. Merker jeg er glad i ham. Anonymkode: ba7ad...bf7 Da får du nesten spørre han om dere skal finne på noe en dag, og ikke bare sende mld. Dersom han da sier nei fordi han ikke vil involvere seg med kollega, vel, da får du kutte han ut og glemme han.
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #16 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 18.04): Skru av og oppfør deg som vanlig på jobb. Bare dumt å forelske seg i en kollega. Og jo mer kostbar du er, jo mer tenker jeg han vil ha deg tilbake. Bare for å gjøre deg varm i trøya igjen og så like kald etterpå. Sann mitt ord!! Anonymkode: 1918d...645 Jeg er forlovet med min kollega/sjef 😂 Anonymkode: 53238...810
morena86 Skrevet 22. januar 2023 #17 Skrevet 22. januar 2023 Trenger ikke å være kald mot han på jobb. Bare vær deg selv, hvis fram dine gode kvaliteter i samspill med de andre. Smil og flørt. Men ikke legg så mye i det, eller rett oppmerksomheten din mot han. Dere har kysset og han er av/på kald. Han vet ikke om han liker den situasjonen dere er i, eller så er det noe privat han ikke er helt ærlig med. I mellom tiden viser du bare fram den gode jenta du er. Plutselig går det opp for han at du er en god catch. Menn trenger gooood tid. 1
Pilga Skrevet 22. januar 2023 #18 Skrevet 22. januar 2023 Sett opp én tabell! For og i mot å date/bli hekta på han. Husk at det potensielt kan gjøre at du må bytte jobb om alt skjærer seg. Mindre arbeidsmiljø, mer intensivt/vanskelig å ignorere folk du har drevet med..
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #19 Skrevet 23. januar 2023 Takk for svar. Idag føler jeg meg helt rar. Burde jeg spør om en prat alene? Anonymkode: ba7ad...bf7
morena86 Skrevet 23. januar 2023 #20 Skrevet 23. januar 2023 Nei det synes jeg absolutt ikke. Personer som er av/på kald når man pleier ikke å være et godt tegn.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå