Diry72 Skrevet 19. januar 2023 #21 Del Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange bruker undershorts. Jeg bruker selv å smøre innerlårene med vaselin når jeg skal løpe lengre turer med shorts ute på sommeren. Det funker veldig bra. Vet mange proffe syklister gjør dette også for å unngå gnissing. Anonymkode: bda51...593 Man kan bruke undershorts og tights over . Eventuelt truse og tights. Vaselin for å smøre hvis man har fått sår hjelper også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #22 Del Skrevet 19. januar 2023 Man kan bruke sykkelshorts, men det kan fort bli varmt. Google lårbånd, fås kjøpt i mange farger og prisklasser. F.eks disse https://nelly.com/no/produkt/magic-be-sweet-to-your-legs-lace_174245-0014/?gclid=Cj0KCQiA8aOeBhCWARIsANRFrQFwFelyQV5ZhUpvrZzClEJ_yFYF2rdDYSO7RG7u_F-J7I7VyapiG4YaAtWYEALw_wcB#fo_c=663&fo_k=805349e25244a18bdcdf16b4a7667581&fo_s=gplano Anonymkode: 49859...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #23 Del Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sykkelshorts, lårbånd eller silkespray kjøpt på skobutikker 😊 Til dere andre neper her oppe som ikke har peiling burde vite at dette gjelder slanke mennesker også 🤦♀️ Anonymkode: c7218...6d2 Ja, dette. Jeg er 165 cm, og har veid alt mellom 48 til 80 kg, og jeg har samme problem selv da jeg er slank. Anonymkode: dc0f8...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #24 Del Skrevet 19. januar 2023 Har vært plaget med dette i alle år og flere ganger vært så rød, sår og hovnet så mye opp mellom lårene at det har lagt demper på ferien min. Tror derfor jeg har prøvd det meste etter hvert. Sykkelshorts som flere anbefaler synes jeg er ok, men de må i tilfelle være veldig tynne. Jeg synes vanlig bomull blir for tykke, men det fungerer greit med sånne som er litt mer silkeaktige. Bruker det av og til enda. Talkum er ok, men føler det forsvinner etter kort tid så jeg sluttet å bruke det. Jeg synes det aller beste er å bruke deodorant, men det må være stick (tror det heter det), ikke sånn med rennende væske inni. Jeg bruker sterilan oxygen dry (den med blank kork - viktig) og synes den fungerer veldig godt. Smører utover et stort område på innsiden av begge lår. Blir aldri sår når jeg bruker den. Anonymkode: 146f3...56b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #25 Del Skrevet 19. januar 2023 Disse lårbåndene fra Change som er nevnt tidligere her er superfine! Har dem i fargene sort og sand. Anbefales! Anonymkode: 75f8d...a40 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 19. januar 2023 #26 Del Skrevet 19. januar 2023 (endret) Sykkelshorts er en sikker vinner. Ellers prøvde jeg et nytt produkt i fjor som heter Move, kan kjøpes feks her https://lyko.com/no/the-skin-agent/the-skin-agent-anti-chafe-balm-75-ml?gclid=Cj0KCQiA8aOeBhCWARIsANRFrQFtgNSeixfsu6HDqu3pXZcESKRjHhRhrog1ZnpVPzLZSfvL7ATk5bUaAn1IEALw_wcB Den er jeg veldig fornøyd med og brukte aldri shorts etter det 😁 Og hvis uhellet først er ute er inotyol lifesaver til tusen 🙏 alt healer over natten da 😅 Syns det er så søtt at noen later som de ikke aner hvorfor lår gnisser. Født i går da eller. Selv folk som ikke har det problemet selv vet vel alle voksne mennesker at det er helt vanlig 😅😅 Endret 19. januar 2023 av Hottentått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #27 Del Skrevet 19. januar 2023 Lårbånd i syden. Sykkelshorts ellers. Jeg veier 47 kg og har lår som gnisser. Det blir fort forferdelig vondt og sårt. Datteren min på 140 og 27 kg har også lår som gnisser. Bruker babypudder på henne om sommeren. Hun blir ildrød og hoven. Som brannsår. Anonymkode: bf340...bd6 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #28 Del Skrevet 19. januar 2023 Anbefaler ogaå sykkelshorts! De har på cubus og H&M i nude og sort. Anonymkode: 04019...08a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 19. januar 2023 #29 Del Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har tidligere brukt sånne sykkelshorts under, men det er ganske varmt. Jeg kjøpte meg til slutt sånne bandalettes på Change for en del år siden, ser ut som en avklippet stripe av blondrete strømper. De har en sånn gummistripe på innsiden slik som stayups. Aldri sett meg tilbake:) Anonymkode: 7d7b3...ec4 Jepp, bandalettes er det beste! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 20. januar 2023 #30 Del Skrevet 20. januar 2023 For meg har helt vanlig deodorant funket veldig bra! hvis ikke er det som mange andre har skrevet; sykkelshorts/boxershorts/lange hipster truser også funket fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #31 Del Skrevet 20. januar 2023 Compeed stift skal ifg pakningen hjelpe. Anonymkode: a3a79...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppiluppi84 Skrevet 20. januar 2023 #32 Del Skrevet 20. januar 2023 Billige lårbånd på sparkjøp. https://www.sparkjop.no/laarbaand-i-blonde_818191 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 20. januar 2023 #33 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg tror ikke det nødvendigvis handler om hvorvidt man har tykke eller tynne lår, men om hvor mye man svetter. Jeg er en frossenpinn som omtrent aldri svetter, og i alle fall ikke på lårene. Dermed har jeg aldri opplevd "gnissing" mellom lårene, til tross for at jeg ikke har spesielt tynne lår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 20. januar 2023 #34 Del Skrevet 20. januar 2023 Tights på vinteren eller sykkelshorts på sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #35 Del Skrevet 20. januar 2023 Sykkelshorts eller tøybånd rundt lårene funker. Du kan også prøve vaslin eller body glide - brukes mye blant løpere for å unngå gnissing, og kan være et bedre alternativ om det er veldig varmt dit du skal og det ikke frister med enda mer tøy på seg. Anonymkode: 4c43f...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 20. januar 2023 #36 Del Skrevet 20. januar 2023 Disse fungerer fint for meg https://www.lindex.com/no/p/6991420-6793-beige-shaping-sykkelshorts?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces-across-google&gclsrc=aw.ds&gbraid=0AAAAADrsaxFcyeJQI5r9awyrkHGGthjgv&gclid=EAIaIQobChMI4eKp_ffV_AIVuI9oCR3bBAZLEAQYAyABEgJb2fD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #37 Del Skrevet 20. januar 2023 Mammelukker ( sykkelshorts) eller lårbånd. Anonymkode: 61ebe...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 20. januar 2023 #38 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg får dette problemet hvis jeg blir overvektig. Da har jeg pleid å løse det med å bruke babyolje og smøre det mellom lårene hvor det gnisser. Den beste løsningen for meg er å ikke ha tjukke lår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 21. januar 2023 #39 Del Skrevet 21. januar 2023 Ryddet for avsporinger og brukerdebatt. Christina82, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #40 Del Skrevet 21. januar 2023 Prøv barrierekrem fra apoteket. Smør på lårene og det blir som en film/tynt hudlag utenpå. Om ikke det funker, så sjekk ut shapingundertøy (shorts) eller sykkelshorts. Finnes i de fleste butikker ved undertøysavdelinger. Jeg liker å variere mellom glatt stoff til trangere kjoler og bomull med fin blondekant til kortere og løsere kjoler (ser bedre ut om kjolen blåser litt opp eller om den er kort å man ikke vil vise trusen. Anonymkode: 121aa...4ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå