AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 år. Vi ønsker å flytte sammen etterhvert dette året. Jeg har et barn fra tidligere forhold. Han har en hund, som han deler ansvaret for sammen med eksen sin 50/50. Problemet er at min sønn er allergisk, og har astma. For meg er det uaktuelt å ha hunden i hus, og sette sønnen min i en situasjon hvor han må konstant gå å være tett i pusten. Jeg skjønner han er glad i hunden sin, og det ikke bare er å kvitte seg med den, men kjæresten min mener vi må inngå et kompromiss på en eller annen måte. Jeg mener at her kan vi ikke møtes på halvveien, men jeg vet heller ikle hvordan vi skal løse det annet enn at vi må vente med å flytte sammen. Har noen vært i lignende situasjon? Anonymkode: e6217...e3f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Jeg har ikke vært i lignende situasjon men har et barn med allergiastma som blir veldig tett i pusten i nærheten av dyr. For meg hadde det derfor vært uaktuelt å utsette barnet for dette. Jeg er har samme diagnose selv og vet hvilken påkjenning det er.... Anonymkode: a7749...6a9
Chantielle Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Mvh Chantielle mod.
Anbefalte innlegg