AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Jeg oppdaget nettopp at det er mulig å endre brukernavn på snapchat nå. Jeg har hele navnet mitt som brukernavn (type: emmapettersen). Det jeg lurer på nå er om jeg burde endre det slik at etternavnet ikke er med? (type: emma94). Jeg hadde ikke brydd meg om at hele navnet mitt var brukernavnet mitt om jeg bare skal legge til familie, venner og bekjente. Men jeg tenker nå å forsøke møte noen på tinder. Og det er vel slik at snapchat er noe av det første folk spør om? Så jeg tenker da at det kan være lurt å ikke ha med etternavn, i tilfelle de man skulle legge til er creeps/ ikke har gode intensjoner. Eller hva jeg nå skal kalle det. Er det best å ikke ha fullt navn på snapchat eller er jeg bare paranoid som tenker slikt? Hva tenker du? (Jeg er den eneste med min navnekombinasjon, så jeg er lett å finne. Men man finner bare facebookprofilen min da, har ikke adresse ute på nettet). Anonymkode: f6bfe...02a 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Jeg trodde ikke egentlig noen brukte ditt egentlige navn på snap. Jeg har ikke en gang fornavnet mitt, men heter noe a la Tullejente. Anonymkode: 3230e...07b 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg trodde ikke egentlig noen brukte ditt egentlige navn på snap. Jeg har ikke en gang fornavnet mitt, men heter noe a la Tullejente. Anonymkode: 3230e...07b Åja. Jeg har typ 50/50. Noen som bruker fornavn med bokstav eller tall kombinasjoner (ikke etternavn) og andre som har noe helt urelatert. Men ingen som bruker sitt hele ekte navn. Så det er kanskje veldig dumt av meg? Anonymkode: f6bfe...02a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så det er kanskje veldig dumt av meg? Anonymkode: f6bfe...02a Det er ihvertfall ikke så anonymt Anonymkode: 3230e...07b
svartkatt Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 Spørs hvor trygg du vil være. Foreslår at du skrur av offentlig visning på kartet også.. hvis du har fullt navn er du vel synlig for alle der og..
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 svartkatt skrev (1 minutt siden): Spørs hvor trygg du vil være. Foreslår at du skrur av offentlig visning på kartet også.. hvis du har fullt navn er du vel synlig for alle der og.. Ja, vet vet ikke helt hvor mye jeg bryr meg. Hva er verst tenkelige scenario ut i fra at noen vet navnet mitt? Er det slik at man har på spøkselsesmodus så er man ikke på kartet? Anonymkode: f6bfe...02a
svartkatt Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, vet vet ikke helt hvor mye jeg bryr meg. Hva er verst tenkelige scenario ut i fra at noen vet navnet mitt? Er det slik at man har på spøkselsesmodus så er man ikke på kartet? Anonymkode: f6bfe...02a Du vet jo aldri om du kommer i kontakt med en som ikke har de beste hensikter. Ja. Ghost modus er bra. Du kan heller dele posisjonen med de du kjenner godt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 svartkatt skrev (Akkurat nå): Du vet jo aldri om du kommer i kontakt med en som ikke har de beste hensikter. Ja. Ghost modus er bra. Du kan heller dele posisjonen med de du kjenner godt. Ja, det er sant. Men hva tenker du det verste som kan skje er? Jeg tenker han kanskje kan ta kontakt med familie og venner (det er vel det verste han kan finne igjennom facebookprofilen min), men han vil ikke finne adresse feks. Men så er det jo gjerne slik at man raskt inviterer hverandre hjem til en selv da? Så da vil han jo finne det ut uansett? Jeg vet ikke helt jeg. Supert. Har slik at ikke en gang vennene mine kan ser hvor jeg er. Anonymkode: f6bfe...02a
svartkatt Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er sant. Men hva tenker du det verste som kan skje er? Jeg tenker han kanskje kan ta kontakt med familie og venner (det er vel det verste han kan finne igjennom facebookprofilen min), men han vil ikke finne adresse feks. Men så er det jo gjerne slik at man raskt inviterer hverandre hjem til en selv da? Så da vil han jo finne det ut uansett? Jeg vet ikke helt jeg. Supert. Har slik at ikke en gang vennene mine kan ser hvor jeg er. Anonymkode: f6bfe...02a Jeg driver ikke på med katastrofetenking, men det finnes nok av skrekkhistorier.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #10 Skrevet 19. januar 2023 Næsj, jeg har fullt navn på snap (lukket vanlig snap) og offentlig profil. Har oppgjennom lagt noen fra tinder men aldri uten å sjekke litt ut hvem de er osv først. Noen prøver å legge meg til via den offentlige profilen men de legger jeg aldri til. Anonymkode: ef1c1...be3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #11 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Næsj, jeg har fullt navn på snap (lukket vanlig snap) og offentlig profil. Har oppgjennom lagt noen fra tinder men aldri uten å sjekke litt ut hvem de er osv først. Noen prøver å legge meg til via den offentlige profilen men de legger jeg aldri til. Anonymkode: ef1c1...be3 Hva er forskjellen på en lukket og en offentlig profil? Anonymkode: f6bfe...02a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #12 Skrevet 19. januar 2023 svartkatt skrev (3 timer siden): Jeg driver ikke på med katastrofetenking, men det finnes nok av skrekkhistorier. Det er sant... Anonymkode: f6bfe...02a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #13 Skrevet 19. januar 2023 Falsk trygghet for min del 😅 Har en svært sjelden navnkombinasjon så bruker kun mellomnavn på tinder og snap, likevel finner menn jeg har sveipet til venstre meg på snap og adder meg, og opplevd at de som jeg adder på snap og vica verca finner meg på FB Anonymkode: 5e039...17c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #14 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Falsk trygghet for min del 😅 Har en svært sjelden navnkombinasjon så bruker kun mellomnavn på tinder og snap, likevel finner menn jeg har sveipet til venstre meg på snap og adder meg, og opplevd at de som jeg adder på snap og vica verca finner meg på FB Anonymkode: 5e039...17c Oj. Såpass ja. Det er jo ganske creepy da. Skulle nesten ikke tro det var mulig? Anonymkode: f6bfe...02a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #15 Skrevet 19. januar 2023 Aldri gi etternavn og personalia til noen du ikke kjenner GODT. Anonymkode: 7c8c4...c31 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #16 Skrevet 19. januar 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: Oj. Såpass ja. Det er jo ganske creepy da. Skulle nesten ikke tro det var mulig? Anonymkode: f6bfe...02a Ja, er veldig rart, spesielt når jeg har sveipet de til venstre. Han ene jeg var på date med sa han hadde søkt meg opp på FB før daten for å sjekke at jeg var legit, med vanlig mellomnavn som eneste å gå etter. Så tror de som vil finne finner 🙈 Anonymkode: 5e039...17c
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #17 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg trodde ikke egentlig noen brukte ditt egentlige navn på snap. Jeg har ikke en gang fornavnet mitt, men heter noe a la Tullejente. Anonymkode: 3230e...07b La deg til nå tullejente kan du akseptere meg? Anonymkode: 03246...97a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #18 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er forskjellen på en lukket og en offentlig profil? Anonymkode: f6bfe...02a Min vanlige snap som kun de jeg legger til ser= vanlig snap. offentlig snap= ala det kjendiser har så folk kan abbonere. Legger ut trening, natur å litt sånn… Anonymkode: ef1c1...be3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #19 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Min vanlige snap som kun de jeg legger til ser= vanlig snap. offentlig snap= ala det kjendiser har så folk kan abbonere. Legger ut trening, natur å litt sånn… Anonymkode: ef1c1...be3 Haha, why? Trening og natur? Anonymkode: 7aadc...632
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #20 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha, why? Trening og natur? Anonymkode: 7aadc...632 Har endel følgere faktisk. Sykling i skogen feks Anonymkode: ef1c1...be3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå