Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg er gravid i uke 27, og våknet i dag med utslett i lysken og nedover begge lår samt under venstre arm. utslettet klør, men har ikke spredd seg. Er det dette som er svangerskapskløe? Eller er det noen som har opplevd lignende? 

Setter pris på svar. 

Anonymkode: 06907...e2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hei! 

Jeg er gravid i uke 27, og våknet i dag med utslett i lysken og nedover begge lår samt under venstre arm. utslettet klør, men har ikke spredd seg. Er det dette som er svangerskapskløe? Eller er det noen som har opplevd lignende? 

Setter pris på svar. 

Ta kontakt med legen.

Jeg tenkte på helvetesild (vannkoppvirus som kommer ut av dvale), men tror ikke det er vanlig å ha på flere steder sånn som du har.  

Jeg hadde det selv som gravid, og føden var ikke spesielt bekymra, men jeg ble satt på antivirale medisiner. Så ta kontakt med legen uansett! 

Anonymkode: 5e47e...e3d

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ta kontakt med legen.

Jeg tenkte på helvetesild (vannkoppvirus som kommer ut av dvale), men tror ikke det er vanlig å ha på flere steder sånn som du har.  

Jeg hadde det selv som gravid, og føden var ikke spesielt bekymra, men jeg ble satt på antivirale medisiner. Så ta kontakt med legen uansett! 

Forøvrig uvanlig å få helvetesild på begge sider av kroppen også.

Skrevet

TS her. Takk for svar! Det er nok ikke helvetesild, det har jeg hatt før - og er som du sier på en side av kroppen. 

Utslettet har spredd seg, kanskje det er elveblest - jeg kontakter nok legen i morgen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...