Shea Skrevet 18. desember 2005 #1 Del Skrevet 18. desember 2005 Ville bare dele en ide som jeg har brukt. For noen år siden fikk jeg laget et personlig smykke til min mann. For at innpakkningen ikke skulle bli så kjedelig måtte kreativiteten slå til. Fant en ganske stor med ikke så dyp eske. Ca 100 cm x 40 x 20 Teipet sammen alle åpninger og pakket inn hele esken i julepapir. La esken flat med stor side opp. Skjerte et passelig stort hull i esken som et vindu til en julekalender. Ordnet hull slik at jeg kunne knyte denne igjen med to silkeband. La bommul inne i esken og gaven i miden av luken. Så på julaften hadde jeg avtale med en blomsterbutikk om noen fantastiske roser. Hadde bestillt dyprøde roser med sån glitter på. Hentet rosene på julaften og fikk dem levert med sånn plastkapsel på stilken slik at de ikke skulle tørke. La disse pent ned i esken rundt gaven. Du kan tro det ble en overasket og rørt mann den julaften. Har aldri før eller siden sett han så glad og rørt over noen annen gave. Håper dette kan gi noen gode tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. desember 2005 #2 Del Skrevet 18. desember 2005 Hørtes veldig fint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå