AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Har gått til en gynekolog nå de siste årene og han plystrer mens han jobber. Jeg syntes det er svært upassende og lurer på om noen andre har opplevd det samme?. Er dette greit?😡 Anonymkode: b0157...9e9
Macro Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Uvane I guess. Plystring er irriterende, men jeg vil ikke kalle det upassende. Om du ikke liker det så kan du jo be han slutte. 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Jeg har opplevd at gynekologen satt på tråden med kona si og planla middag. En hånd på telefonen og en opp i skrittet, satt litt på spissen. Jeg satt nå iallfall der og skrevet mens han hadde en triviell samtale med kona. I en slik situasjon rives man ut av den formelle, kliniske sfæren til brått å føle man sitter i stua til et ektepar. Det føltes veldig sært. Anonymkode: 94288...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har opplevd at gynekologen satt på tråden med kona si og planla middag. En hånd på telefonen og en opp i skrittet, satt litt på spissen. Jeg satt nå iallfall der og skrevet mens han hadde en triviell samtale med kona. I en slik situasjon rives man ut av den formelle, kliniske sfæren til brått å føle man sitter i stua til et ektepar. Det føltes veldig sært. Anonymkode: 94288...4b5 Haha, så kleint! 😅 Anonymkode: b2423...83e
Rights Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 Er vel bedre at de gjør det enn å nistirre, samt holde intens øyenkontakt ? 😂 Dere er bare en vagina, av mange. Gjesp 🥱 plystre plystre... Bare en av mange 😁
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #7 Skrevet 20. januar 2023 Haha! Ser litt for scenen med happy go lucky plystrende mellom beina dine 😂 Min fastlege tar seg en snus og spør om jeg vil ha, og når jeg sliter med utmattelse og er asosial slenger han ut at jeg må få meg mannfolk, eller om jeg sliter med søvn spør han om jeg har forsøkt en flaske rødvin. DETTE er vel heller mer drøyt! Men jeg vet at han tuller, og bare prøver å lette på stemningen- for han får meg ofte til å le... Er så klart andre som sikker ville blitt støtt av en slik lege, for folk er så forskjellig 🤷♀️ Anonymkode: f51b6...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #8 Skrevet 20. januar 2023 Blir det ekko der nede da? Anonymkode: d5ede...f77 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå