AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Del Skrevet 19. januar 2023 Hei! Jeg har vanligvis en regelmessig syklus på 29-30 dager. Nå er jeg på dag 41, altså 11 dager over ikm tror jeg, og har ikke fått mensen. Får likevel negativ graviditetstest. Kan jeg være gravid og få sen positiv test? Er ingen åpenbar grunn til at mensen er så forsinket, og har ikke opplevd det før. Har hatt litt stikking i livmor/eggstokker over flere dager, ellers ingen symptomer. Sluttet på p-piller i oktober. Anonymkode: 1d807...727 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Del Skrevet 19. januar 2023 Kan du spørre om blodprøve hos lege for å utelukke/ bekrefte graviditet? Burde gå når syklusen din er såpass forandret. Anonymkode: b25ff...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 19. januar 2023 #3 Del Skrevet 19. januar 2023 Uansett har du hatt forsinket eggløsning da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Del Skrevet 22. januar 2023 Har det helt likt som deg. Er nå på dag 45 i syklusen og 8 dager forsinket! Mulig eggløsning har kommet seint, men kjenner murringer og har gjort det i flere dager. Negativt sist jeg testet. Anonymkode: 563c1...cae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Del Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 15.00): Hei! Jeg har vanligvis en regelmessig syklus på 29-30 dager. Nå er jeg på dag 41, altså 11 dager over ikm tror jeg, og har ikke fått mensen. Får likevel negativ graviditetstest. Kan jeg være gravid og få sen positiv test? Er ingen åpenbar grunn til at mensen er så forsinket, og har ikke opplevd det før. Har hatt litt stikking i livmor/eggstokker over flere dager, ellers ingen symptomer. Sluttet på p-piller i oktober. Anonymkode: 1d807...727 De gangene det har skjedd meg så alt vært kraftig forsinket. Et par ganger gjennom livet er det som om kroppen hoppet over en måned. Men måneden etter ble jeg brått veldig fertil. Anonymkode: d0198...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Del Skrevet 22. januar 2023 Min syklus var helt på styr i over et år etter jeg sluttet på p-piller (etter langvarig bruk). Kan det hende at det rett og slett bare ikke er helt på plass ennå? Anonymkode: 32df3...5fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 22. januar 2023 #7 Del Skrevet 22. januar 2023 Om du sluttet i oktober sp er det bare 3 mnd siden...ofte kan det ta opp til et år før syklusen stabiliserer seg. Testet du etter eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå