AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Hei! Jeg er ikke syk eller forkjølet, og føler meg helt frisk! Men har i 3-4 dager hatt bittelita hoste, altså veldig lite. Men jeg hoster opp litt slim. Men om jeg hoster dypt og tungt, så kjenner jeg det litt i bryster. Er dette en normal reksjon om man hoster i 3-4 dager? Jeg klarer liksom ikke og se for meg lungebetennelse og slik, jeg er helt fin, puster normalt, og driver med normal fysisk aktivetet. MÅ jeg til legen? Er 95% frisk, men den lille hostingen og lille smerten ved hostingen er der. Anonymkode: deaf3...959
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hei! Jeg er ikke syk eller forkjølet, og føler meg helt frisk! Men har i 3-4 dager hatt bittelita hoste, altså veldig lite. Men jeg hoster opp litt slim. Men om jeg hoster dypt og tungt, så kjenner jeg det litt i bryster. Er dette en normal reksjon om man hoster i 3-4 dager? Jeg klarer liksom ikke og se for meg lungebetennelse og slik, jeg er helt fin, puster normalt, og driver med normal fysisk aktivetet. MÅ jeg til legen? Er 95% frisk, men den lille hostingen og lille smerten ved hostingen er der. Anonymkode: deaf3...959 Det kan ikke kg svare deg på. Generelt så er det slik at om det er noe så gå til legen. De kan svare. Anonymkode: 026e4...423
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kan ikke kg svare deg på. Generelt så er det slik at om det er noe så gå til legen. De kan svare. Anonymkode: 026e4...423 Det høres jo ut som en voldsom krisemaksimering. Så man bør dra til legen med alt? Anonymkode: deaf3...959 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Ring legekontoret og hør med dem? Anonymkode: f7ecd...9e3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 Hadde dette vært meg, ville jeg sett det an en god stund (uker). Feber og eller allmenntilstand forteller noe om alvorhetsgraden. For meg er det helt vanlig at det gjør litt vondt når jeg hoster kraftig, og at det er pga selve hostingen. Om det vedvarer eller blir verre, så er jo legen riktig sted å spørre. Men min erfaring er at kroppen gjør litt vondt her og der, og at jeg ikke trenger reagere på alt. Anonymkode: d5be9...178 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 Slik du har det i dag synes ikke jeg det er noe å kontakte lege for. Det har gått for kort tid og symptomene dine er for svake. Men hvis det går lenger tid eller symptomene dine blir verre eller flere så kan du revurdere. Anonymkode: 5c137...fa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå