Gå til innhold

Er jeg vid når jeg får inn 2-3 fingre uten å være kåt? Er det noe feil med underlivet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig kleint spørsmål, men har lurt en del på dette... Kanskje det er noe feil med underlivet mitt/ skjeden min?

Anonymkode: 293aa...517

Skrevet

nei, er da helt vanlig, jeg bruker menskopp, og får jo den greit inn også. 

Anonymkode: 95193...350

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Overhodet ikke noe galt, men helt naturlig. Husk at det skal være plass til et barn på 3-4 kg i vagina😄

Anonymkode: d206d...64c

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Helt normalt, jeg får plass til 10 fingre uten at jeg er kåt og tror jeg er ganske normal.

Det at man blir vid er bare en myte.

Anonymkode: b4d83...7c9

Skrevet

Er nok helt normalt :) Jeg var ikke spesielt kåt da jeg fødte, men den kom seg da ut likevel 😅 og er ifølge gynekolog, samboer og meg selv helt normal nedentil. Jeg tenker at så lenge jeg greier å holde igjen urin og slikt, mannen er fornøyd og jeg selv har «effekt» av penetrering under sex, så må det være bra nok :) 

Anonymkode: afbff...645

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest Lilliii
Skrevet (endret)

Ville begynt med knipe øvelser og generelt prøvd å fått opp både kontakten å styrken i kjerne musklene.

Når man skal føde setter kroppen igang en masse prosesser som vider ut underlivet og gjør en klar for fødsel. Men uten at dette er tilstede eller man er opphisset så er man ikke vid.

Endret av Lilliii
Skrevet

Det høres helt normalt ut. Vagina er svært elastisk, også når man ikke er kåt.

Anonymkode: 7efa9...23e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjenner du rommet inni? Er det hulrom der? Lurer selv på hvordan man vet om man er vid?

Anonymkode: 12d6d...2e8

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt 🙂 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Helt normalt, jeg får plass til 10 fingre uten at jeg er kåt og tror jeg er ganske normal.

Det at man blir vid er bare en myte.

Anonymkode: b4d83...7c9

At man er vid er definitivt ingen myte. Ti fingre? Du er vid. 

Anonymkode: 36fce...da9

• Liker 7
Skrevet

Ts, du er ikke vid. Du er normal. 

Anonymkode: 36fce...da9

• Liker 1
Skrevet

Litt vid ja

Anonymkode: 22324...7cb

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Det er helt normalt! Jeg gjør også det og får alltid høre av menn at jeg er trang. Får 3fingre inn uten å være kåt og ganske mye mer når jeg er kåt 😅

Tenk på når du bruker tampong så er den nesten 2 fingre i omkrets når den er full, og å ha den i vagina merker vi jo ikke engang så klart det er plass til mer uten at man er unormal! 

Anonymkode: b67f3...e61

• Liker 3
  • Nyttig 2
Gjest Warrior
Skrevet

Du kan fortsatt være trang til og med veldig trang selv om du får inn 3 fingre uten å være kåt. Vagina er tross alt lagt for føde baby. 

Å hva har trang eller vid å si? Det er ikke noe feil av den grunn. Du er da normal der nede uansett. Alle vaginaer er normale og forskjellig.

Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 14.19):

Er nok helt normalt :) Jeg var ikke spesielt kåt da jeg fødte, men den kom seg da ut likevel 😅 og er ifølge gynekolog, samboer og meg selv helt normal nedentil. Jeg tenker at så lenge jeg greier å holde igjen urin og slikt, mannen er fornøyd og jeg selv har «effekt» av penetrering under sex, så må det være bra nok :) 

Anonymkode: afbff...645

Hvis du har født vet du vel også at en fødsel har flere faser og at man blir videre og videre under kraftige rier for å få barnet ut 🙃

Skrevet

Er da helt naturlig at man blir videre når man begynner å bli gammel, spesielt hvis man har fått barn.

Hva med å la mannen eksperimentere med noen sleeves?

Anonymkode: af177...2ae

Skrevet

Oj, skjønner at det er store individuelle forskjeller her. Jeg føler det er god plass når jeg er våt under sex, men jeg ville nok slitt med å få inn to fingre når jeg ikke var kåt. Jeg bruker blå OB ved mensen og må være veldig forsiktig når jeg setter den inn. 

Anonymkode: 72e0a...3b6

• Liker 1
Skrevet
Hottentått skrev (På 20.1.2023 den 17.47):

Hvis du har født vet du vel også at en fødsel har flere faser og at man blir videre og videre under kraftige rier for å få barnet ut 🙃

Det er ikke skjedeåpningen som vier seg ut 😂😂😂

Anonymkode: fc95c...3bc

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...