Anonymbk Skrevet 19. januar 2023 #1 Del Skrevet 19. januar 2023 Hei. Lurer på om dere har noen erfaringer med disse dressene. Tanken er å bruke det der vi normalt bruker foret regntøy. Vi bor i Oslo område. Noen som har erfaring med hvilken av disse dressen som er best egnet. Barnet kommer til å ha uforet regntøy og vinterdress i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Del Skrevet 19. januar 2023 Det er ikke så stor forskjell. Det er noen gram mer fôr i vinterregndressen. Men nå som januar er over tenker jeg at helårsdressen vil funke. Vi har hatt begge deler og omtrent ikke merket forskjell Kunne tatt feil av dem. Anonymkode: e56a8...0c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Del Skrevet 19. januar 2023 Vi har helårsdress regndress. Passer fint om vinteren. Når den brukes er det jo ofte null grader eller mer. Men barnet blir likevel våt i den ofte, vet ikke om det er barnet her som bare er en veldig rulle-rundt-i-vannet barn. Vi fikk forresten ny dress på reklamasjon. Den begynte å smuldre noen steder etter 5-6 ganger bruk. Anonymkode: 93e7a...c2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Del Skrevet 19. januar 2023 Er ikke så stor forskjell, litt mer for bare i vinterregndress. Ofte når det regner kan det jo være ganske mild temperatur. Vi har vinterregndress men bor i Nord Norge så her er den god når det er iskaldt og slapsete ute. Anonymkode: e667c...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #5 Del Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke så stor forskjell, litt mer for bare i vinterregndress. Ofte når det regner kan det jo være ganske mild temperatur. Vi har vinterregndress men bor i Nord Norge så her er den god når det er iskaldt og slapsete ute. Anonymkode: e667c...155 Holder den når det er iskaldt ute da? Anonymkode: b556d...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 19. januar 2023 #6 Del Skrevet 19. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Holder den når det er iskaldt ute da? Anonymkode: b556d...bb7 Tipper vedkommende som skrev den kommentaren ikke mente "iskaldt" som i 10 minus, da er det jo ikke slapsete ute Vinterregndressen synes jeg er topp fra +5 til 3-4 minusgrader. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Del Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Holder den når det er iskaldt ute da? Anonymkode: b556d...bb7 Ikke den du spør, men bor også i Nord Norge, og den funker knall her. Jeg går for helårsdressen i år dog, kler heller på gode, hjemmestrikka mellomlag. Anonymkode: 02c18...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Del Skrevet 19. januar 2023 Vi har helårsdressen, elsker den! Når det begynner å bli kaldt om høsten tar vi ullklær under, han bruker den uten problemer gjennom vinteren så lenge temperaturen ikke går under 2-3 minus. Og det varierer jo en del her i Trøndelag 😛 Anonymkode: 8eb4e...7ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroliine Skrevet 19. januar 2023 #9 Del Skrevet 19. januar 2023 Vinterregndressen, brukt den hele året. Kanskje en dag eller to det ila sommeren det har vært for varmt å ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbk Skrevet 19. januar 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vi har helårsdressen, elsker den! Når det begynner å bli kaldt om høsten tar vi ullklær under, han bruker den uten problemer gjennom vinteren så lenge temperaturen ikke går under 2-3 minus. Og det varierer jo en del her i Trøndelag 😛 Anonymkode: 8eb4e...7ef Når du skriver ullklær, mener du da genser og stilongs, eller mellomlag av ull? ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbk Skrevet 19. januar 2023 Forfatter #11 Del Skrevet 19. januar 2023 Mange flotte svar, takk. Jeg ser at dere er fornøyd med begge dressene, men da kan det være jeg går for helårsdressen. Jeg har foret regntøy som holder ut våren nå, så jeg har tenkt at den skal brukes fra høsten av. Det glemte jeg å skrive. ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #12 Del Skrevet 19. januar 2023 7 hours ago, Anonymbk said: Hei. Lurer på om dere har noen erfaringer med disse dressene. Tanken er å bruke det der vi normalt bruker foret regntøy. Vi bor i Oslo område. Noen som har erfaring med hvilken av disse dressen som er best egnet. Barnet kommer til å ha uforet regntøy og vinterdress i tillegg. Helårsdressen. Den kan brukes høst,vinter(med tjukk ullgenser og -bukse under) og vår. Vi bruker denne mye mer enn vanlig vinterdress. Anonymkode: 533a3...116 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #13 Del Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Helårsdressen. Den kan brukes høst,vinter(med tjukk ullgenser og -bukse under) og vår. Vi bruker denne mye mer enn vanlig vinterdress. Anonymkode: 533a3...116 Er den også fora? Anonymkode: b556d...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #14 Del Skrevet 19. januar 2023 Anonymbk skrev (1 time siden): Når du skriver ullklær, mener du da genser og stilongs, eller mellomlag av ull? ts Mellomlag. Om ungen her går med ullundertøy eller vanlige klær varierer, han er så varm av seg at det har ikke så mye å si. Men på kalde dager drar vi på enten en ulldress eller bukse/genser først og så regndressen over 😊 Helårsdressen er og foret, bare ikke like tykk som vinterdressen 😊 Anonymkode: 8eb4e...7ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #15 Del Skrevet 28. mars 2023 Drar opp igjen denne, da jeg lurer litt på det samme. Er disse dressene store eller små i størrelsen? Anonymkode: 3a66a...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #16 Del Skrevet 28. mars 2023 Når det regner om vinteren er det jo gjerne ganske mildt, vi har hatt vinterregndress men bor i nord Norge. I Oslo tror jeg det vil holde med helårsdressen, vi har hatt den også og den er bare litt mindre foret. Anonymkode: e667c...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #17 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Drar opp igjen denne, da jeg lurer litt på det samme. Er disse dressene store eller små i størrelsen? Anonymkode: 3a66a...f94 De er ganske normale 😊 min snart 3 åring har 98 i sin nå, da er den litt god i størrelsen sånn at han får noe under og det er greit å sitte i den, uten at den blir alt for stor. Han bruker 98 i vanlige klær også. Har hatt den hver vinter og tar alltid den vanlige størrelsen hans, går verken opp eller ned Anonymkode: e667c...155 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå