AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Del Skrevet 19. januar 2023 Kan jeg bruke den i ansiktet hver dag? Eller er det ikke bra å gå ut i sola med den? Liker den veldig godt på ansiktet faktisk. Men gir den fuktighet? Anonymkode: d6d4f...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Del Skrevet 19. januar 2023 * Anonymkode: d6d4f...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 19. januar 2023 #3 Del Skrevet 19. januar 2023 Den gir ikke fukt, men den "låser" inne fukt i huden (den er det som kalles okklusiv), så den hjelper vanligvis på fuktnivået på den måten og kan være kjempegod å ha på vinteren. Mange som bruker denne til "slugging". Den er jo veldig tykk/seig og hvis du skal ut i sola så må du jo bruke solkrem. Så kanskje det kan være greit å ha den kun på natten eller evt vente til den har satt seg helt, så solkrem over. Men jeg er usikker på om solkremen da vil kunne miste effektivitet pga at den ikke får dannet det laget på huden som den trenger for å gi den beskyttelsen som det står. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 20. januar 2023 #4 Del Skrevet 20. januar 2023 Kan jo brukes til nattkrem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2023 #5 Del Skrevet 24. januar 2023 Så med tiden hvis jeg kun bruker den, så vil jeg få rynker for den gir ikke fukt? Har tørrhud. Anonymkode: d6d4f...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centella Skrevet 25. januar 2023 #6 Del Skrevet 25. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så med tiden hvis jeg kun bruker den, så vil jeg få rynker for den gir ikke fukt? Har tørrhud. Anonymkode: d6d4f...02a Du kan jo gjerne bruke den over et fuktgivende serum, eller en essens. Da får du fukt fra essensen/serumet, og låser fukten inn med den du allerede har. Fint å bruke på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. januar 2023 #7 Del Skrevet 25. januar 2023 Den er jo som vaselin. Jeg sliter med å smøre hele ansiktet med den. Superklissete. Men smører noen ganger under øyene eller på tørre flekker i ansiktet samt på leppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå