Gå til innhold

Hundebakeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står nemlig med tanker for å starte opp en dag skjønner du ;)

Gjest Lilleulv
Skrevet
Står nemlig med tanker for å starte opp en dag skjønner du ;)

Høres koselig ut! Ser for meg det bakeriet i Providence :) Jeg hadde nok kjøpt av deg sånn som jeg duller med jenta mi :rodme:

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hvor tenker du å starte opp? Du lager sånt som er sunt for hunder da? Og hvor dyrt er det å handle på et hundebakeri? Jeg hadde vært veldig interessert i treningsgodbiter som lukter og smaker ekstremt godt! i sånne helt små biter...

Skrevet

Hvis det blir noe av vil det være i Oslo. Vil selvfølgelig ha oppskrifter som er bra for hunder, laget helt fra scratch! Alltid det beste for de firbeinte :)

Gjest Lilleulv
Skrevet
Hvis det blir noe av vil det være i Oslo. Vil selvfølgelig ha oppskrifter som er bra for hunder, laget helt fra scratch! Alltid det beste for de firbeinte :)

så moro! folk handler noe vanvittig til kjæledyrene sine, så det er jeg helt sikker på vil bli en suksess :)

Skrevet

Den tid, så vil jeg ikke ta ekstrempriser. Ser heller til at det blir flere kunder for en normal pris, enn mindre for en stor pris, vil si at en kommer lengre ved å ikke overprise (sett i fra mitt syn hvis JEG skulle handlet et sted!).

Skrevet

Kjempeide!

Full støtte herfra. Inka og jeg kommer når du åpner!!

Skrevet

Det pleier vel ellers være lurt å foreta markedsundersøkelser og sånn før man vurderer å starte opp noe såpass sært. Eller få kjempekontrakt/kontakter med dyrebutikker, gjerne av de eksklusive, trendy.

For ikke å snakke om å regne økonomisk på det. Hvor mange poser hundebakt må du selve i måneden for å få betalt utgifter og egen lønn?

Skrevet

Alt det der vil selvfølgelig ordnes med før jeg gjør noe! :)

Skrevet

Unnskyld min utvitenhet, men hva i all verden er et hundebakeri? Hunder spiser vel ikke bakervarer? Eller, de gjør sikkert det, men de kan vel ikke leve av det?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hundecafe er en knall ide...Så kos å kunne gå ut med hunden og treffe folk, uten at hunden må stå utenfor!

Ps: Med Hundebakeri menes det at det blir laget godbiter og snacks som er spesial laget for hunder. Kjeks med hundesjokolade etc... ;)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Starter du opp og trenger hjelp med å selge driver jeg nettbutikk som kan forhandle for deg ;)

Endret av Jeanny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...