AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Når sier man fra om at man aldri har hatt sex? Rett før man skal til å ha sex eller i en vanlig samtale? Og såfall hvordan tar man det opp på en mest naturlig måte? Jeg er i den alderen at alle ville antatt at jeg har erfaring. Anonymkode: 187b5...d79
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Jeg sa det når vi lå nakne under dyna og kysset. Han sa at det går vel fint og spurte hvorfor, om det var en "greie" for meg. For meg var det bare praktiske årsaker til at det ikke hadde skjedd, så jeg svarte ærlig. Vi hadde ikke sex den kvelden da, jeg trengte noen kvelder på å bli komfortabel med å være naken med noen. Anonymkode: f1813...f14 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sa det når vi lå nakne under dyna og kysset. Han sa at det går vel fint og spurte hvorfor, om det var en "greie" for meg. For meg var det bare praktiske årsaker til at det ikke hadde skjedd, så jeg svarte ærlig. Vi hadde ikke sex den kvelden da, jeg trengte noen kvelder på å bli komfortabel med å være naken med noen. Anonymkode: f1813...f14 Takk for svar. Jeg er så redd for at han skulle ta det negativt. Hadde vert skikkelig kjipt. Men om han skulle ta det negativt er han kanskje ikke en man vil ha sex med uansett? Anonymkode: 187b5...d79
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Tror jeg ville nevnt det før vi var nakne i hvert fall, kanskje imens det bygget seg opp. Anonymkode: 93373...aa2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Jeg er så redd for at han skulle ta det negativt. Hadde vert skikkelig kjipt. Men om han skulle ta det negativt er han kanskje ikke en man vil ha sex med uansett? Anonymkode: 187b5...d79 Nei, som du sier selv, da er han absolutt ikke verdt å ha sex med uansett! I ettertid har kjæresten min (aka han jeg skrev om over her) sagt at det bare var en fin greie at jeg var uerfaren. Han syns det var stas å få dele de første opplevelsene med meg En som er negativ til at du ikke har hatt sex er ikke noe å samle på. Ser i blant noen skrive "ikke si noe om at du er jomfru", men det er i min bok et veldig dårlig råd. Man kommer lengst med ærlighet. Anonymkode: f1813...f14 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 Jeg har aldri sagt til noen "jeg er jomfru". Sa vel at jeg ikke hadde så mye erfaring, eller noe sånt. Anonymkode: eed7d...b94
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 Jeg ville kanskje nevnt det i en samtale. Tar han det negativt, så er han ikke noe å spare på. Ta den tiden du trenger😊 Anonymkode: 4488c...a2f
AnonymousBruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 Kanskje så lenge den andre spør, eller dersom du selv har behov for det så kan det jo være greit å nevne dersom dere føler at det er det som er det neste steget.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 Ikke si det. Hvertfall ikke før du har utviklet en seriøs og nær relasjon med en mann som du er sikker på at liker deg for deg! Er så mange menn som bare vil score en jomfru men driter i deg egentlig, men som kan finne på å lure og playe deg, få deg til å falle for de osv hvis de får vite du er jomfru for så å dumpe deg etterpå Anonymkode: ce7db...9b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå