AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Jeg har aldri opplevd at noen har vist interesse for meg (ift sex eller dating). Jeg er 28 år nå og jeg kan helt oppriktig si at jeg aldri har opplevd at noen har vist tegn til at de er interessert i å ha sex eller å date meg. Jeg er veldig innadvendt og utad ser det nok ut som om jeg ikke ønsker kontakt og er helt uinteressert. Så det er nok en stor del av problemet. Jeg er også sjeldent ute på byen, eller andre steder man kan møte noen. Men jeg har jo vert ute noen ganger, har også hatt forskjellige hobbyer og jobber der det har vert menn. Men ingen av dem har altså vist interesse. (Vi har jo klart snakket sammen, men ingen tegn til at de ønsker noe mer). Er jeg bare helt håpløs på å se tegnene eller er det reelt? Hva tror dere? Og hvordan kan jeg bli bedre på å se tegnene og kanskje også få menn til å se at jeg er interessert? Anonymkode: 1cfed...578 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Vær avslappet og rolig, bruk blikket og vis interesse, smil og latter er bra. Men innenfor din komfortsone, så det ikke blir kleint for deg. Den beste metoden er alltid å gi mannen grønt lys. Dersom en mann skjønner at du kan være tilgjengelig, single og klar, da vil han med en gang begynne å vurdere deg og lete etter positive sider ved deg. Spill denne positive rollen med menn du møter, da vil noen helt sikkert bite på kroken. Tenk gjennom hvilke klær du bruker. Du må antyde noe som du vet kan friste en mann. Tegnene på at en mann er interessert er så opplagte at du vil aldri ta feil. En mann som er interessert er en stor elefant i rommet. Han følger med deg, og vil dukke opp "tilfeldig" og være nysgjerrig og positiv hver gang. Anonymkode: 67b6d...f66 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Jeg er litt som deg, men har tatt initiativ selv. Og det var ikke alltid en suksess men jeg klarte å sjekke opp en flott mann og er lykkelig gift nå. Ikke gi opp! Anonymkode: e0711...5f8
Rosakatt Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Er også litt som deg, tok som noen over også saken i egne hender å flørtet selv
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Vær avslappet og rolig, bruk blikket og vis interesse, smil og latter er bra. Men innenfor din komfortsone, så det ikke blir kleint for deg. Den beste metoden er alltid å gi mannen grønt lys. Dersom en mann skjønner at du kan være tilgjengelig, single og klar, da vil han med en gang begynne å vurdere deg og lete etter positive sider ved deg. Spill denne positive rollen med menn du møter, da vil noen helt sikkert bite på kroken. Tenk gjennom hvilke klær du bruker. Du må antyde noe som du vet kan friste en mann. Tegnene på at en mann er interessert er så opplagte at du vil aldri ta feil. En mann som er interessert er en stor elefant i rommet. Han følger med deg, og vil dukke opp "tilfeldig" og være nysgjerrig og positiv hver gang. Anonymkode: 67b6d...f66 Høres bra ut. Men vet ikke helt om jeg gidder gjøre noe med klærne. Regner med du tenker type tettsittende klær og mye utrigning? AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg er litt som deg, men har tatt initiativ selv. Og det var ikke alltid en suksess men jeg klarte å sjekke opp en flott mann og er lykkelig gift nå. Ikke gi opp! Anonymkode: e0711...5f8 Åh, det skremmer meg skikkelig å skulle ta initiativ selv. Er så redd for å bli avvist, men man må vel bare ta sjansen. Koselig å høre at du er lykkelig gift nå. Har du noen tips til hvordan flørte? Rosakatt skrev (11 minutter siden): Er også litt som deg, tok som noen over også saken i egne hender å flørtet selv Har du noen tips til hvordan flørte? Jeg er helt håpløs på det (har vel aldri gjort det). Anonymkode: 1cfed...578
feliek54 Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har aldri opplevd at noen har vist interesse for meg (ift sex eller dating). Jeg er 28 år nå og jeg kan helt oppriktig si at jeg aldri har opplevd at noen har vist tegn til at de er interessert i å ha sex eller å date meg. Jeg er veldig innadvendt og utad ser det nok ut som om jeg ikke ønsker kontakt og er helt uinteressert. Så det er nok en stor del av problemet. Jeg er også sjeldent ute på byen, eller andre steder man kan møte noen. Men jeg har jo vert ute noen ganger, har også hatt forskjellige hobbyer og jobber der det har vert menn. Men ingen av dem har altså vist interesse. (Vi har jo klart snakket sammen, men ingen tegn til at de ønsker noe mer). Er jeg bare helt håpløs på å se tegnene eller er det reelt? Hva tror dere? Og hvordan kan jeg bli bedre på å se tegnene og kanskje også få menn til å se at jeg er interessert? Anonymkode: 1cfed...578 Ser du noen som frister deg så smil til han. om du får reaksjon tilbake så prøv å bevege deg lit sexuelt. se om du får reaksjon
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men vet ikke helt om jeg gidder gjøre noe med klærne. Regner med du tenker type tettsittende klær og mye utrigning? Nei, utringning tenkte jeg ikke på 😅. Jeg tenkte fine klær, ikke klær som får deg til å gå i ett med interiøret på et kommunalt kontor. Tettsittende trenger det ikke være heller, men det må være mulig å se at du er kvinne. Såpass ærlig må en være overfor seg selv. Du søker jo en mann . Anonymkode: 67b6d...f66 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 Føler med deg. Er i 30årene. Var en og annen gutt i skoletiden som kanskje ville snakke litt mer med meg enn andre jenter. Jeg har gode sosiale antenner, kler og steller meg bra, kan holde en samtale. Er helt normal sosialt vil jeg si. Har mange jentevenner og mange svært dype relasjoner. Hører ofte at jeg er så stabil, en man kan snakke om alt med, osv. Er en god venn, morsom og "utadvent introvert" osv. Ja jeg er ikke modellpen, men helt vanlig. Menn, derimot. De ser ikke min vei engang. Jeg er alltid sistevalget når de er drita og bare ser etter et varmt hull etter at de pene jentene har sagt nei. Anonymkode: bb88d...f85
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 Om man er lite attraktiv så er det ikke så rart om ingen viser interesse. Anonymkode: 7edb8...605
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #10 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har aldri opplevd at noen har vist interesse for meg (ift sex eller dating). Jeg er 28 år nå og jeg kan helt oppriktig si at jeg aldri har opplevd at noen har vist tegn til at de er interessert i å ha sex eller å date meg. Jeg er veldig innadvendt og utad ser det nok ut som om jeg ikke ønsker kontakt og er helt uinteressert. Så det er nok en stor del av problemet. Jeg er også sjeldent ute på byen, eller andre steder man kan møte noen. Men jeg har jo vert ute noen ganger, har også hatt forskjellige hobbyer og jobber der det har vert menn. Men ingen av dem har altså vist interesse. (Vi har jo klart snakket sammen, men ingen tegn til at de ønsker noe mer). Er jeg bare helt håpløs på å se tegnene eller er det reelt? Hva tror dere? Og hvordan kan jeg bli bedre på å se tegnene og kanskje også få menn til å se at jeg er interessert? Anonymkode: 1cfed...578 Det uthevende! Jeg har alltid fått høre med jevne mellomrom at jeg ser bra ut, og kan også se det på gamle bilder med den dårlige selvtilliten på noen års avstand. Opplevde aldri noen særlig interesse (utenom i fylla). Etter at jeg sluttet å bry meg så veldig om hva folk synes om meg i midten på 30-års, fikk bedre selvtillit og ble mer utadvendt så har interessen fra det motsatte kjønn økt helt ekstremt. Ser meget godt selv at jeg var finere når jeg var 23, men har helt ærlig aldri følt meg mer attraktiv enn nå (39). Anonymkode: 3036f...189 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #11 Skrevet 20. januar 2023 Jeg synes ikke det er rart at en innadvendt kvinne ikke opplever tydelige sjekkeforsøk. Noen mener at menn prøver seg på alle, alltid og over alt men det har jeg aldri fått med meg. Jeg tror det aller mest elementære for å vekke interesse fra en mann er at du viser bittelitt interesse selv. Ellers går du fort under radaren. Anonymkode: d43c3...c37
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #12 Skrevet 20. januar 2023 Mye er gjort av å bare smile og se de i øynene. Min erfaring er at utstråling kan veie opp for overvekt. Har ingen problemer med å tiltrekke meg det motsatte kjønn til tross for at jeg ikke er en 10'er på skalaen. Anonymkode: 923d3...f50
Rosakatt Skrevet 20. januar 2023 #13 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 13.27): Har du noen tips til hvordan flørte? Jeg er helt håpløs på det (har vel aldri gjort det). Anonymkode: 1cfed...578 Har tenkt på det, å jeg er desverre ikke den beste å spørre. Jeg flørter ja, men det trenger ikke være så heldig 😅 Skal prøve å svare deg Så en del nevner blikket, det er kanskje den viktigste formen? Å munnen, berøring. Alle tegn vi viser med kroppen. Til å med en ironisk himling med øynene, etterfulgt av et lurt smil kan være flørtende i rett setting. Eller kanskje jeg misforstår 😂 Flørting trenger ikke å bety at man skal gå bort til noen å slenge fram en sjekke replikk, syns det er mye mer naturlig å komme i prat med noen, kjenne etter om du liker vedkommende, hvordan kjemien deres er, vær innterisert, le sammen, å så kanskje si et komplement når det kommer noe å komplimenter, eller erte han litt om det skulle komme en åpning for det. Med den rette mannen kan det godt hende det kommer naturlig, nå er det bare om å gjøre å prate med menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå