Gå til innhold

28 og jomfru, kommer jeg til å angre om jeg har sex med "en tilfeldig" mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 28 og er fortsatt jomfru. Mest fordi jeg er veldig innadvendt, aldri hatt kjæreste og ja, du kan si nesten litt "redd" for sex. Så jeg har lenge villet vente til jeg fant noen jeg var trygg på (ikke nødvendigvis kjæreste, men noen jeg kjente litt). Nå er jeg bare flau over at jeg aldri har hatt sex. Jeg begynner jo å bli veldig gammel ift det. Og jeg ønsker bare få det overstått.

Kommer jeg til å angre om jeg har sex med "en tilfeldig" mann? Eller burde jeg vente?

Anonymkode: d93c2...cc8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er 28 og er fortsatt jomfru. Mest fordi jeg er veldig innadvendt, aldri hatt kjæreste og ja, du kan si nesten litt "redd" for sex. Så jeg har lenge villet vente til jeg fant noen jeg var trygg på (ikke nødvendigvis kjæreste, men noen jeg kjente litt). Nå er jeg bare flau over at jeg aldri har hatt sex. Jeg begynner jo å bli veldig gammel ift det. Og jeg ønsker bare få det overstått.

Kommer jeg til å angre om jeg har sex med "en tilfeldig" mann? Eller burde jeg vente?

Det er fort gjort å gjøre det til en større greie enn det egentlig er. Personlig hadde jeg neppe angret å få det overstått, men skjønner jo at det blir en sperre når man har ventet så lenge. Det positive med å få det overstått er at barrieren brytes, det negative er at det sannsynligvis blir dårlig sex for din del. 

Anonymkode: 59a39...3bc

• Liker 7
Skrevet

Første gangen du har sex vil alltid uansett være litt "Meh". Noen ganger tror jeg at vi kvinner tenker altfor mye over det. Om du finner en som du tenker "hey, han kunne jeg ligget med", også er muligheten der, så ta den! 

Anonymkode: a905d...dda

• Liker 5
Skrevet

Hvis det er veloverveid og en du liker, kan jeg ikke tenke meg at det er noe du vil angre på.

Det er sjelden man angrer sånn ordentlig på sex, eneste hvis det f.eks var i fylla eller ved utroskap.

Du er jomfru, derfor er dette en big deal for deg åkke som. Men når man er gammel, pleier man å angre på det man ikke gjorde heller enn det man har gjort.

Go for it, kanskje du liker sex og vil gjøre det mer😊

Anonymkode: dc686...4bf

• Liker 4
Skrevet

Lytt til kroppen din når du er rundt menn, om du virkelig ikke vil ha sex eller blir behandlet dårlig, vil du nok angre, blir du behandlet bra og blir tent på han, vil du muligens ikke angre. Det er vanskelig å si

Ta det i ditt tempo, finn en mann, tilfeldig eller ikke, som du føler deg komfortabel med, å ikke vær redd for å si nei ❤️ 

Ingenting å være flau over 😊 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Vil man oppleve ting må man ta noen risikoer, og man vet aldri hva man vil angre på. Jeg angrer på at jeg ventet til jeg var i et forhold, siden jeg endte opp med å gifte meg med en voldelig drittsekk som var dårlig i senga, fordi sex føltes så betydningsfullt, og jeg ikke hadde erfaring til å se dette. 

Anonymkode: 1072b...5f5

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, Rosakatt said:

ikke vær redd for å si nei ❤️ 

Nå er det ingen verdens ting som tyder på at TS har hatt problemer med å si nei da 😁

Skrevet

JA! Vent til du finner mannen i ditt liv!

Anonymkode: 16822...4c4

• Nyttig 1
Skrevet

Du har ønsket å vente til du fant noen du var trygg på, derfor har du ventet. Det synes jeg høres ut som en veldig god idé, ikke bare for deg, men for alle som skal ha sex.

Å ha sex fordi det er flaut å la være har aldri vært en god grunn til å ha sex, ikke for noen som er jomfru, ikke for noen som er i forhold, ikke for noen som har vært gift i 30 år.

Anonymkode: 0fd88...df7

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenkte litt som deg, men til slutt dreit jeg i det, og hadde ett ons med en fra byen, og har ikke angret, jeg var veldig utrygg på gutter, og det å ha litt alkohol involvert gjorde meg tryggere på meg selv, og jeg ble vant til å være med gutter, slik at jeg etterhvert turte å prate mer med de. 

Anonymkode: 6714e...ad3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du sier du er veldig inadvendt, hvordan kommer du i kontakt med en eventuell elsker?

Hva en angrer på vil ofte være avhengig av resultatet, men også mangel på levd liv og sex er noe en bør få med seg. 

Har du tenkt gjennom hva du kunne ha lyst til å prøve. Er du erotisk med tanke på seksualitet med deg selv. Du har jo fordelen ved å være en moden kvinne som kan finne en å snakke med det om før dere går igang. 

Jeg tror dette kan bli bra, det var ei i en annen tråd som hadde en fin førstegangsopplevelse i din alder.

Skrevet
T-AA skrev (1 time siden):

Nå er det ingen verdens ting som tyder på at TS har hatt problemer med å si nei da 😁

Det er noe annet når man er intim med noen, å føler man har "lovet seg bort" å kan skuffe, å om han utrykker skuffelse eller prøver å presse, enn å si nei når man ikke en gang er i en flørtete situasjon med noen 

Men håper det er lett for ts å si nei 

Skrevet

Det er umulig å si. Best å ha lave forventninger hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

Sex er ikke så voldsomt som enkelte folk skal ha det til. Tror mange tenker på at det er bare greit å få unnagjort. Jeg angrer ikke på at jeg bare "lot det stå til". Det er ikke tak på hvor mange du kan ligge med eller hvor mange ganger du har sex, så du taper ikke noe på det.

Anonymkode: 11276...d36

• Nyttig 1
Skrevet

Det blir en negativt opplevelse som kan gjøre det vanskelig med en evt kjæreste seinere. Og så pådrar du deg gjerne en kjønnssykdom i samme slengen. Og nei, kondom beskytter ikke mot alt..

Anonymkode: 5b0d7...7eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det blir en negativt opplevelse som kan gjøre det vanskelig med en evt kjæreste seinere. Og så pådrar du deg gjerne en kjønnssykdom i samme slengen. Og nei, kondom beskytter ikke mot alt..

Anonymkode: 5b0d7...7eb

Nå får du jaggu skjerpe deg.

Anonymkode: 11276...d36

• Liker 7
Skrevet

Du har vel ikke akkurat hatt så mye "sex" av et ligg med en fremmed i fylla. Man lærer ikke så mye om sex av sånt.

Tenker det er lurere å jobbe litt med det at du sier du er "redd" for intimitet og ønsker noen du kan stole på. 

Anonymkode: f2b59...086

Skrevet

Jeg hadde sex første gang på fylla som 15 åring, med en ukjent mann… Ikke en veldig sjarmerende opplevelse og ganske vondt, men jeg har aldri angret på det.. Greit å få første gangen ut av verden tenker nå jeg.

Anonymkode: 7ba70...a59

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes du bør vente. Vent ihvertfall til du treffer en du tenner voldsomt på. Selv hadde jeg sex med min første kjæreste da jeg var 18 år. Jeg var vilt forelsket i ham og sexen ble helt magisk. Det er noe av det beste jeg har opplevd i hele mitt liv, og jeg husker det fremdeles som om det var i går. Nå er jeg 51. 

Anonymkode: 34558...72d

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Men om man har urealistiske forventninger eller har en dysfunksjon som gjør at man knytter sex tett opp mot kjærlighet så kan nok irrasjonelle tanker som anger dukke opp om ting ikke blir akkurat som du forventer

Anonymkode: e40a1...061

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...