AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Del Skrevet 19. januar 2023 For eksempel Jan Kåre Bakken Johnsen Nygård Dalen Hvorfor? Anonymkode: a0f7b...00a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Del Skrevet 19. januar 2023 Fordi besteforeldre blir sure hvis man kutter ut akkurat deres navn? Anonymkode: d370d...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Del Skrevet 20. januar 2023 Fordi man ønsker å ligge barnet til last. Jeg har to fornavn og to etternavn, det er bare helt håpløst. Bruker bare ett av hvert i hverdagen, men har ikke fått meg til å offisielt kutte ned enda. Får vente til pappa dør tenker jeg, så kan jeg kutte ut farmors fornavn og pappas etternavn. Det er en slik situasjon der foreldre ikke ble enige og jeg fikk et kompromissnavn. Mammas favorittfornavn, farmors fornavn, mammas etternavn, pappas etternavn. Hva i helvete skal jeg med det? Mine barn har ett fornavn og ett etternavn. Anonymkode: b404c...a70 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #4 Del Skrevet 20. januar 2023 Fordi barna har svensk far, og har derfor samme familienavn som alle andre av det kjønnet + et annet oppkalt navn + navnet vi bruker til vanlig + et navn fra min familie + hans etternavn + litt etternavn. Akkurat som sin far, og sine onkler og tanter på farsiden, og besteforeldre… Og to av dem har og kallenavn 🤣 Anonymkode: 69004...565 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 20. januar 2023 #5 Del Skrevet 20. januar 2023 Venninna mi fikk fire fornavn, fordi alle oldemødrene skulle oppkalles. Hun har bare ett etternavn da. Men idiotisk med alle de fornavnene, det synes hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå