skruf Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Hei! Jeg er ikke noe glad i typisk nips og pynt, sånn mote-opplegg man finner på vanlige kjedebutikker. Ville ramlet meg inn å ha vase med strå i, runde speil, lyshus eller vaske fra Kähler….for å ta noen eksempler. Ei heller disse kroppene som har vært in ei stund. Har noen få pynteting som jeg har kommet over, men kunne tenkt meg litt mere. Har funnet litt i butikken Knusbart, denne feks (som i mitt hode er styggfin) https://knusbart.no/products/papegoye-lysestake Denne var også litt kul https://knusbart.no/products/lysestake-gront-ansikt-med-klart-glass-mini Noen andre tips om butikker som selger ting som ikke alle andre har?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Jotex har litt spesielle pyntegjenstander hvis du leter litt rundt på siden😊 Anonymkode: 68f21...b3a 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Man finner ofte mye gøy på bruktbutikker, mye som er styggfint der. Så det anbefales om man orker 😊 På epla.no selger folk gamle, retro ting og, om man vil handle sånt på nett 😊 Anonymkode: 2d5ab...698 1
skruf Skrevet 19. januar 2023 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jotex har litt spesielle pyntegjenstander hvis du leter litt rundt på siden😊 Anonymkode: 68f21...b3a Takk er ikke Jotex ei undergruppe av Ellos? Har sett mange influencere reklamere for Jotex, så er sikkert litt forutinntatt.. men skal sjekke den ut, absolutt AnonymBruker skrev (1 time siden): Man finner ofte mye gøy på bruktbutikker, mye som er styggfint der. Så det anbefales om man orker 😊 På epla.no selger folk gamle, retro ting og, om man vil handle sånt på nett 😊 Anonymkode: 2d5ab...698 Ja, kunne ønske det hadde vært flere bruktbutikker her jeg bor, men det er bare en stor, og der er det bare typ ting som folk bare vil kvitte seg med og gidder ikke dra til søppelfyllinga innenfor åpningstiden. Men fant et råkult frokostservice i keramikk fra rundt 70-tallet fra Figgjo da jeg var innom en brukthandel i en by på Østlandet i fjor sommer må bli flinke til å oppsøke sånne små perler når jeg er ute å reiser
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 Disse har mye rart Anonymkode: 121ff...fad 2
Ullvott Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 For å slippe å ha noe alle andre har bør du prøve å oppsøke kunstutstillinger eller kunsthåndverksbutikker der du kan finne mer unike gjenstander. De kan koste litt, men er sjelden en dille eller motebølge. Sjekk for eksempel lysestakene til Lise Schønberg eller skulpturene til Dag Bratbergsengen. Man kan like eller mislike, men originalt er det i alle fall. 😁 Avhengig av hvor du bor finnes det ofte lokale gallerier med skiftende utstillinger gjennom året. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #7 Skrevet 20. januar 2023 https://www.epla.no/handlaget/kategorier/hus-og-hjem/interior/ Anonymkode: 35b5c...5a5 1
skruf Skrevet 20. januar 2023 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2023 Ullvott skrev (4 timer siden): For å slippe å ha noe alle andre har bør du prøve å oppsøke kunstutstillinger eller kunsthåndverksbutikker der du kan finne mer unike gjenstander. De kan koste litt, men er sjelden en dille eller motebølge. Sjekk for eksempel lysestakene til Lise Schønberg eller skulpturene til Dag Bratbergsengen. Man kan like eller mislike, men originalt er det i alle fall. 😁 Avhengig av hvor du bor finnes det ofte lokale gallerier med skiftende utstillinger gjennom året. Takk Dag Bratbergsengen har mye fint (men mannen min er ikke enig😅), men jeg har noe keramikk fra lokale kunstnere.. Har endel malerier og litografier fra kjente kunstnere, og to lamper, men her vi bor er det bare to gallerier, og de selger i hovedsak malerier eller fotokunst. Lise Schønberg er ikke helt min stil, men en eller annen gang så skal en skulptur fra Bratbergsengen flytte inn hit mannen min vender seg til den etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå