AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Fikk nettopp reklame for Iviskin eller hva den het. Den har bra omtaler. Men hvordan virker sånne? Har snakket med ei kollega som fjerner hår med laser og hun sier det tar mye tid. Og hvor lenge er du hårfri med å bruke det? Resten av livet? Og jeg lurer på… er det egentlig bra? Det dreper tross alt hårveksten. Men hvordan vite at det ikke skader andre ting i kroppen/huden? Anonymkode: 90060...bca
Blingblingtahei Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Dreper ikke hårveksten, men får de til å gå i dvale. På meg funker det bra, er helt hårfri etter jeg har gjort det noen uker, så lenge jeg vedlikeholder. Nå har jeg ikke brukt den på mange mnd men hårene på leggene spesielt, er meget sparsom enda.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #3 Skrevet 20. januar 2023 Blingblingtahei skrev (18 timer siden): Dreper ikke hårveksten, men får de til å gå i dvale. På meg funker det bra, er helt hårfri etter jeg har gjort det noen uker, så lenge jeg vedlikeholder. Nå har jeg ikke brukt den på mange mnd men hårene på leggene spesielt, er meget sparsom enda. Så du slipper at hårene vokser ut igjen? Hvor lenge? Og hvor lang tid før du får resultater? Anonymkode: 90060...bca
Blingblingtahei Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 20.1.2023 den 14.02): Så du slipper at hårene vokser ut igjen? Hvor lenge? Og hvor lang tid før du får resultater? Anonymkode: 90060...bca Jeg slipper det ikke, etterhvert hvis jeg slutter å bruke ipl så vokser det ut igjen, men på leggene har det kommet betraktelig mindre etter jeg hadde en periode hvor jeg var flink. Jeg må bruke den i ca seks uker før jeg ser at hårene tynnes ut, og etter 7-8 uker så er jeg som regel hårfri mellom behandlingene. Man må barbere og zappe hver uke i starten, etterhvert kan man ta det annen hver uke. Og det tar strengt talt ikke særlig lang tid.. tror jeg bruker max 15 min på legger, armhule og nedentil. Så jeg må bare sette igang igjen 🙈🙈 jeg har silk pro expert da, kan ikke snakke for om de andre funker.
SiljeKP68 Skrevet 3. februar 2023 #5 Skrevet 3. februar 2023 Jeg har brukt et annet produkt i noen år før, men jeg måtte bytte pæren i den flere ganger. Den hadde færre lysimpulser i seg tror jeg. Nå bruker Alvaskin og den fungerer ganske veldig bra. Jeg er ikke sikker på forskjellen mellom denne og andre, men jeg er fornøyd. Noen mennesker kan oppleve bivirkninger som hudirritasjoner eller mindre skader på huden. Derfor anbefales det alltid å snakke med en hudpleieekspert eller lege før du begynner å bruke en ny hårfjerningsenhet. Det er det jeg gjorde i hvert fall. 😊
Hidalgo Skrevet 10. februar 2023 #6 Skrevet 10. februar 2023 Mener du disse her? https://www.iviskin.no/ipl-harfjerner/ effekten fra IPL hårfjerning varierer fra person til person, noen merker resultater etter 4-5 uker, andre etter 12 uker. Ville sjekket ut eventuelle anmeldelser før du kjøper ja eventuelt høre med andre som har kjøpt produktet før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå