Gå til innhold

Bryllup / når sende henvisning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med utgangspunkt i at ting klaffer og vi kan få barn selvfølgelig: vi gifter oss i sommer og skal gå i gang med prøverør så fort som mulig etter det for at kabalen forhåpentligvis skal gå opp med studie og foreldrestipend osv osv. Vi skal henvises til Porsgrunn. Burde vi sende henvisningen allerede før sommeren nå, eller vente til vi faktisk er klare for å prøve? Leser ofte om skrekkhistorier om folk som må vente i inntil 12 måneder osv 🤔

Anonymkode: b97fc...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Med utgangspunkt i at ting klaffer og vi kan få barn selvfølgelig: vi gifter oss i sommer og skal gå i gang med prøverør så fort som mulig etter det for at kabalen forhåpentligvis skal gå opp med studie og foreldrestipend osv osv. Vi skal henvises til Porsgrunn. Burde vi sende henvisningen allerede før sommeren nå, eller vente til vi faktisk er klare for å prøve? Leser ofte om skrekkhistorier om folk som må vente i inntil 12 måneder osv 🤔

Ville sendt med en gang! Dere får ikke innsett og time med en gang, mest sannsynlig etter sommeren kanskje, avhengig av kø. 

Anonymkode: a87f6...9de

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ville sendt med en gang! Dere får ikke innsett og time med en gang, mest sannsynlig etter sommeren kanskje, avhengig av kø. 

Takk for svar :) Hvis man mot formodning skulle få time mye før tiden, hva skjer hvis man ikke har mulighet før noen måneder senere? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar :) Hvis man mot formodning skulle få time mye før tiden, hva skjer hvis man ikke har mulighet før noen måneder senere? Noen som vet?

Hvis du virkelig vil ha barn, så takker du jo ikke nei til prøverørsbehandling fordi du "ikke har mulighet"😲 høres ut som at det er bryllupet som er det viktigste her mtp. overskriften?

Anonymkode: a4221...679

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du virkelig vil ha barn, så takker du jo ikke nei til prøverørsbehandling fordi du "ikke har mulighet"😲 høres ut som at det er bryllupet som er det viktigste her mtp. overskriften?

Jeg begynner jo selvfølgelig ikke med hormoner og medisiner rett før bryllupet vårt, og det handler ikke om at barn ikke er viktig eller at bryllupet er viktigere, det handler rett og slett om planlegging :) 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du kan dra på første samtale uansett. Det er sjelden man starter opp dagen etter uansett. Man får beskjed om å ringe ved ny syklus, og da er det jo bare å vente med å ringe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg utsatte flere prøverør forsøk i det offentlige på grunn av diverse, gikk helt fint. Bare å sende henvisning og komme gjennom den prosessen, så kan dere ta første forsøk til høsten.

Anonymkode: 47cdd...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør sende med en gang :) Jeg var selv klar for å starte med en gang jeg fikk muligheten. men de spurte meg om det var greit at vi startet nå, heller om jeg vile vente et par sykluser. hørtes ikke ut som om det var noe problem i det hele tatt :)

Anonymkode: 5a22b...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...