Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på når dere mener at noen er for gamle til å farge håret i unaturlige farger (som blått og rosa for eksempel)?

Er det eller burde det være en grense på «unaturlig utseende» som farget hår, piercinger o.l?

Anonymkode: 7d2c9...932

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det er harry å farge hår i lissom-naturlig hårfarge, men farger gjerne hår rosa eller lysegrønt hvis jeg vil det. Det er statement, ikke patetisk aldringsfrykt.

Anonymkode: 1fad3...c7e

Skrevet

Det spørs hva slags stil man har og unaturlig farge kan være ganske diskré det også. Jeg reagerer ikke på det og synes ikke at individualitet har noen alder. 

Anonymkode: d4b2e...d4a

• Liker 2
Skrevet

Helt ærlig mener jeg at man aldri blir "for gammel" - men enkelte perioder i livet passer det seg ikke med crazy color kanskje?

Om jeg noen gang blir typ 80-100 år skal jeg definitivt farge håret mitt i sterke kule farger igjen!

Anonymkode: 905c4...b2d

• Liker 1
Skrevet

Se på alle 80- og 90-åringer med grønn-, lilla- og blåskjær i det hvite håret, så får du svaret på det.  Man blir aldri for gammel til farger, uansett om det er med vilje eller om det er en konsekvens av at leggevannet gir farge :ler:

Anonymkode: fce82...93d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Se på alle 80- og 90-åringer med grønn-, lilla- og blåskjær i det hvite håret, så får du svaret på det.  Man blir aldri for gammel til farger, uansett om det er med vilje eller om det er en konsekvens av at leggevannet gir farge :ler:

Anonymkode: fce82...93d

"Leggevann"....😄 det vekket minner. Husker de solgte det i dagligvarebutikkene før. Damer brukte det til krøllene i det korte håret sitt. Hårruller og leggevann! Og så kalte folk hårspray for "hårlakk".

Old times! (mimrer tilbake til 70-tallet her nå)

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg kommer til å farge håret så lenge jeg vil. Jeg gjør det på meg selv. 

Akkurat nå er jeg 43 og har mørkeblått hår. Jeg kan fint finne på å farge det knall rosa, om jeg vil. Jeg bryr meg ikke om hva andre måtte mene om det. 

Mitt hår og mitt valg 😁

• Liker 5
Skrevet

Jeg planlegger rosa hår på mine eldre dager :) 

Lever jeg til jeg får hvitt hår er planen å bare gi totalt faen i sosiale konvensjoner 😆🍰

• Liker 3
Skrevet

hadde jeg hatt et liv utenfor sengen hadde jeg hatt ferskenfarget hår, er 46 år. jeg orker bare ikke å vedlikeholde noe som aldri ser dagslys allikevel.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Man blir aldri for gammel til å farge håret! Man gjør som man vil, og det man føler seg komfortabel med!

Jeg har passert 50, og farget håret knall blått for ikke så lenge siden (med farge som vaskes ut over tid). Bare hyggelige tilbakemeldinger, og føltes veldig sprekt.

Synes man det er morsomt, så gå for det, uavhengig av alder!

Anonymkode: 241cb...2a8

• Liker 3
Skrevet

Sist 38 år og hadde rosa og lilla hår :) så lenge man føler seg vel så burde folk farge håret om de er 110 år 

• Nyttig 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (2 timer siden):

Jeg planlegger rosa hår på mine eldre dager :) 

Lever jeg til jeg får hvitt hår er planen å bare gi totalt faen i sosiale konvensjoner 😆🍰

Herlig! Det skal jeg også gjøre 😊

Anonymkode: ad6c3...23f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Man blir aldri for gammel til å farge håret! Man gjør som man vil, og det man føler seg komfortabel med!

Jeg har passert 50, og farget håret knall blått for ikke så lenge siden (med farge som vaskes ut over tid). Bare hyggelige tilbakemeldinger, og føltes veldig sprekt.

Synes man det er morsomt, så gå for det, uavhengig av alder!

Anonymkode: 241cb...2a8

Så flott! Skjønner ikke hvorfor det skulle være "feil" uansett alder. 

Anonymkode: ad6c3...23f

• Hjerte 1
Skrevet

Folk får gjøre som de vil. Jeg synes det er få som kler rosa, grønt, blått etc hår, stilen må passe. På ungdommer så kan man jo tenke at jaja, hun/han prøver seg frem. På voksne som ikke har en stil som passer håret så ser det rarere ut. Uansett, you do you. 

Anonymkode: 629b8...82c

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...