AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Tenker da f.eks en litt mindre pen mann med millioninntekt vs en pen mann med helt gjennomsnittlig inntekt. Hvem av dem hadde du valgt hvis kjemien var omtrent den samme? Anonymkode: 135e9...c24
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Vekter det ikke i det hele tatt. Jeg kan lett «glemme» å spørre om hva en mann jobber med om ikke han forteller det uoppfordret. Om jeg spør, så er det for å vise interesse for han, ikke fordi jeg bryr meg. Jeg bryr meg altså katta om jobb/lønn når det gjelder en jeg dater. Om mannen derimot har en jobb jeg syntes er spennende, så er det et pluss. Da har man en ting til begge kan syntes det er interessant å snakke om. Type jobb og lønn er altså ikke en del av ligningen når det kommer til attraksjon/tiltrekning. Anonymkode: 83c04...4ef 2
MortenMunkholm Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Ambisjoner tror jeg mange kvinner er opptatt av. Ambisjoner og selvtillit. At det er en mann som vil noe med livet sitt. Da er nok type jobb og utdanning mer sekundert. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Min mistenksomme hjernehalvdel tenker at kvinner før 30 velger den pene og etter 30 den rike. Anonymkode: 35bfa...1d6 2 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 Nå er jeg mann og tenker i forhold til en kvinnelig partner så er det at hun har en totaløkonomi som hun har kontroll på ett veldig stort pluss. Om det betyr at hun tjener 400 eller 1M er mindre farlig så lenge hun har tatt egne grep for å ha en økonomi som ikke er preget av for forbruksgjeld. Veldig pluss om hun eier noe eget og ikke leier og lever fra hånd til munn. Det er mange med inntekt rundt millionen som ikke har kontroll på egen økonomi. Har ett par ekser som ikke hadde kontroll på det og det var forhold som var dødfødt fra starten. Anonymkode: 62b41...59a 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 Lønn og stillingstittel er ikke viktig. Arbeidstid derimot er det, de som reiser mye, jobber på nordsjøen eller kveldstid er ikke noe for meg Anonymkode: 806a2...949 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 Vel, før jeg møtte samboeren min, datet jeg en svært rik mann, og det var nok ikke utseendet hans i seg selv som gjorde at jeg ikke var mer interessert fordi han var jo en kjekk mann, men selv om jeg har kjemi med noen så er det forskjell på det og det jeg har med samboeren min. Jeg og samboeren min passer på en måte sammen som hånd i hanske. Og han har en helt normal inntekt forresten. Anonymkode: de0b8...30d 1
Gjest sokrat Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 Jeg tror at en god jobb og høy lønn gjør at kvinner respekterer en mann mer. Noe som gjør dem mer tiltrukket. Men det har nok mindre å si nå enn før. Kanskje særlig siden utseende er blitt en så sterk seleksjonsmekanisme når det kommer til å møte kvinner. Som mindre attraktiv mann er det ekstremt vanskelig å møte kvinner.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 Jeg klarer fint å finansiere meg selv, så det har null å si. Anonymkode: ec609...a12 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #10 Skrevet 19. januar 2023 Jeg som kvinne tjener ok (ikke mye, men litt over snittet), og jeg vil gjerne ha en mann som har ca min inntekt. Grunnen er at da er det mer penger til et morsomt og hyggelig liv. Tenker det samme om utdanning og jobb, for meg er det kjedelig å snakke med folk som ikke har peil på litteratur, politikk og historie, så derfor vil jeg ha en middelklassemann som meg selv. Anonymkode: c57ac...c85 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #11 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg som kvinne tjener ok (ikke mye, men litt over snittet), og jeg vil gjerne ha en mann som har ca min inntekt. Grunnen er at da er det mer penger til et morsomt og hyggelig liv. Tenker det samme om utdanning og jobb, for meg er det kjedelig å snakke med folk som ikke har peil på litteratur, politikk og historie, så derfor vil jeg ha en middelklassemann som meg selv. Anonymkode: c57ac...c85 Utseende betyr litt også, liker pene menn, eller i det minste slanke og velholdte menn. Gir beng I høyde og muskler. Anonymkode: c57ac...c85
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #12 Skrevet 19. januar 2023 Jeg er heldig og fikk i pose og sekk, men det var kjemien som var avgjørende for at vi ble et par. Anonymkode: 3eaa2...f94
ItchyBitchySpider Skrevet 19. januar 2023 #13 Skrevet 19. januar 2023 Da jeg var på sjekker'n, var mitt eneste krav at han hadde fast jobb og klarte å forsørge seg selv.
Gjest sokrat Skrevet 19. januar 2023 #14 Skrevet 19. januar 2023 ItchyBitchySpider skrev (Akkurat nå): Da jeg var på sjekker'n, var mitt eneste krav at han hadde fast jobb og klarte å forsørge seg selv. Hvilke årstall var det?
ItchyBitchySpider Skrevet 19. januar 2023 #15 Skrevet 19. januar 2023 sokrat skrev (Akkurat nå): Hvilke årstall var det? Seks år siden.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #16 Skrevet 19. januar 2023 Spør hvem som hadde mest lik livsstil som jeg har. Anonymkode: d010e...376
Embla Othea Skrevet 19. januar 2023 #17 Skrevet 19. januar 2023 Pen mann med gjennomsnittlig inntekt 🙂
Rosakatt Skrevet 19. januar 2023 #18 Skrevet 19. januar 2023 Liker jeg han, så blir han pen, så pen mann med gjennomsnittlig inntekt
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #19 Skrevet 19. januar 2023 Som om jeg hadde hatt to menn som vi hadde helt lik kjemi osv 😆 men jeg bryr meg ikke om stilling og lønn. Av økonomi bryr jeg meg om han har kontroll på økonomien sin og forsørger seg selv. dvs ikke inkassokrav, lønnstrekk og namsmann på nakken. Anonymkode: b2abf...709 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #20 Skrevet 19. januar 2023 Hadde selvsagt valgt han pene med gjennomsnittlig lønn. Tiltrekning/kjemi over noe så uvesentlig som lønn og utdanning Anonymkode: 61218...2ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå