AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg elsker å gå med svarte skinny-jeans (såååå 2018 ass....). Men jeg irriterer meg over at de falmer så fort. Jeg liker å gå med svart bukse og svart topp, men det er ikke så kult når buksen plutselig er mer koksgrå. Noen tips for å unngå falming? Eller til bukser som ikke falmer så lett? I min ungdom (svartmetall-babe-perioden) drev jeg og farget klær svarte i vaskemaskinen, men usikker på om det er en gangbar løsning (og rimelig sikker på at mannen kommer til å mukke om jeg heller farge i maskinen..) Anonymkode: a12b9...7be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Del Skrevet 19. januar 2023 Antar du vasker på vrangen, bruker pulver uten blekemiddel og dropper tørketrommel? Anonymkode: 62a47...fdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Del Skrevet 19. januar 2023 Har erfart at de svarte bare falmer fort. Unnlot å vaske ene buksa på over en måned, og så når jeg endelig vasket det; grå… Håndvask? Ingen/lav sentrifuge? Kort og kaldt program? Anonymkode: 0d274...244 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Del Skrevet 19. januar 2023 Kjøp svart farge og farg de på nytt! De blir som nye, og fargen holder lengre. Anonymkode: 1565b...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 19. januar 2023 #5 Del Skrevet 19. januar 2023 Vask på vrangen og lav temp, heng opp tiø tørk med en gang for å unngå «striper» , jeg har også farget noen i maskin, blir som nye og holder seg fine mye lenger enn originalfargen. Jeg kjøper farge på panduro 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 19. januar 2023 #6 Del Skrevet 19. januar 2023 Jeg elsker også sorte skinny jeans 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loveless Skrevet 19. januar 2023 #7 Del Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kjøp svart farge og farg de på nytt! De blir som nye, og fargen holder lengre. Anonymkode: 1565b...60e Enig!! Har ei som har holdt seg pen i fargen i 6 år! (Hehe jaa bruker de lenge 😆) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #8 Del Skrevet 19. januar 2023 Ikke bruk pulver! Vask med flytende vaskemiddel, og vask på vranga😉 Anonymkode: 4a8c0...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forkjølajente Skrevet 19. januar 2023 #9 Del Skrevet 19. januar 2023 Ha eddik i første gang du vasker dem. Det skal binde fargen bedre. Og bruk vaskemiddel uten blekemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #10 Del Skrevet 20. januar 2023 Jeg vasker skånsomt, uten blekemidler, og på rangen, ja. Får vel bite i det sure og kjøpe fargemiddel, og vaske når mannen ikke er hjemme 😛 Husker da jeg drev med det før jeg fikk samboer, var noe dritt å gjøre maskinen rein innimellom alle gummlister og sånt etterpå. Får vel kjøre håndklær og sånt vi ikke er redd for neste par vaskene og håpe på det beste. Anonymkode: a12b9...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå